همشهری آنلاین: مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران در سه بخش عکس، پوستر و آنونس و تیزر در جشنواره فجر برگزار می‌شود.

لوگوی جشنواره فیلم

به گزارش فارس، به منظور اعتلای هنر صنعت سینمای ایران، مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران در سه بخش عکس، پوستر و آنونس و تیزر هم‌زمان با سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار می‌شود.

مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فیلم‌های سینمایی که در فاصله زمانی سی‌امین تا سی‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش عمومی درآمده‌اند، در 3 بخش عکس، پوستر، آنونس، تیزر توسط هیئتی شامل 5 تا 7 نفر مورد انتخاب و قضاوت قرار خواهند گرفت و به برترین آثار جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین در بخش مواد تبلیغی سه سیمرغ بلورین اهدا می‌شود که شامل سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم، سیمرغ بلورین بهترین طراحی پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس یا تیزر خواهد بود.

هنرمندان مواد تبلیغی سینمای ایران برای شرکت در این بخش باید طبق مقررات جشنواره آثار خود را تا 25 دی‌ماه به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

مقررات بخش عکس:

آنالوگ: آثاری که به صورت آنالوگ تهیه شده‌اند ملزم به اسکن تصاویر در فرمت TIF و حداقل DPI300 و ارائه نسخه چاپی مرغوب در قطع 30×20 سانتی‌متر از هر تصویر می‌باشند.

دیجیتال: آثاری که به صورت دیجیتال تهیه شده‌اند لازم است با کیفیت 6 مگاپیکسل و با حداقل DPI300 در فرمت JPG یا TIF همراه با نسخه چاپی مرغوب در قطع 30×20 سانتی‌متر از هر اثر ارسال شوند.

عکاسان ملزم به ارائه مجموعاً شش قطعه عکس شامل چهار قطعه عکس صحنه و دو قطعه عکس پشت صحنه از هر فیلم می‌باشند.

مقررات بخش پوستر:

اندازه پوستر باید حداقل 45×60 و حداکثر 70×100 سانتی‌متر باشد.

ارائه دو نسخه چاپ افست از پوستر هر فیلم الزامی است.

ارائه فایل پوستر در فرمت TIF با کیفیت DPI300 در قطع 70×100 سانتی‌متر به همراه پوستر چاپ شده الزامی است.

مقررات بخش مسابقه تیزر و آنونس:

آنونس‌ها باید به صورت نسخه ویدئوییDVcam ارائه شوند.

تیزرها باید به صورت نسخه ویدئویی DVcam ارائه شوند.

زمان آنونس و تیزر آزاد است.

 

کد خبر 191526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز