همشهری‌آنلاین: هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اردیبهشت ماه سال 92 با شعار روابط‌عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند برگزار خواهد شد.

سلطانی فر

به گزارش ستاد خبری همایش دکتر محمد سلطانی‌فر، رئیس کمیته علمی این همایش، ضمن بیان مطلب فوق افزود: انتخاب شعار روابط‌عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند بر اساس آخرین تحولات و پیشرفت‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های وب هوشمند، انجام گرفته است.

 وی با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها برای نقش‌آفرینی بیشتر در سازمان‌هایشان باید روزآمد و کارآمد باشند افزود: رویکرد دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، معرفی جدیدترین ابزار و تکنولوژی‌های روز به فعالان این عرصه است.

رئیس کمیته علمی این همایش، فلسفه و معرفت‌شناسی روابط‌عمومی هوشمند- نقشه استراتژیک روابط‌عمومی هوشمند مبتنی بر تلفن همراه و تبلت - نرم‌افزارهای سازمانی و مدیریتی روابط‌عمومی هوشمند- روابط‌عمومی هوشمند و توسعه فضای کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و تجاری - آمادگی الکترونیک و روابط‌عمومی هوشمند - ظرفیت‌ها و چالش‌های روابط‌عمومی هوشمند در ارتباطات انسانی- نگاه راهبردی به روابط‌عمومی هوشمند- تجربه و مطالعات موردی روابط‌عمومی هوشمند در سازمان‌ها و کشورهای دیگر و محتوای بومی و ارزش‌های اسلامی در روابط‌عمومی هوشمند را به عنوان محورهای هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام کرد.

دکتر سلطانی‌فر از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 20 اسفندماه سالجاری به آدرس اینترنتی دبیرخانهinfo@eprcenter.ir ارسال کنند.

دکتر سلطانی‌فر با بیان این که مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشد افزود: از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

گفتنی است مجموعه کاملی از اطلاعات همایش‌های سالانه روابط‌عمومی الکترونیک در سایت www.eprcenter.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 193981
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز