همشهری آنلاین: طراح گوشی‌های مجلل، Vertu، به تازگی تلفن‌های همراه هوشمند جدیدی را عرضه کرده که اگر از ظاهر تکراری اسمارت‌فون‌های امروزی خسته شده‌اید و ۱۰ هزار دلار پول نیز در جیبتان سنگینی می‌کند، می‌توانید به خرید یکی از آنها فکر کنید!

Continental Mobiles iPhone 4S

بر اساس گزارش Techspot، گوشی Vertu Ti در مقایسه با اسمارت‌فون‌های برتر بازار، از ویژگی‌های محدودی برخوردار است. نمایشگر آن 3.7 اینچی است، پردازشگری دو هسته‌ای دارد و از Ram یک گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است و همچنین دوربین آن هشت مگاپیکسلی است. سیستم عامل آن نیز نسخه‌ای قدیمی از اندروید است.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

این اسمارت‌فون گران‌قیمت به همراه لوازم جانبی از قبیل کیف، کابل شارژ و هدست سیمی به فروش می‌رساند. آنچه منجر به مجلل شدن این گوشی شده،‌موادی است که در ساخت آن به کار رفته است. تمامی این اسمارت‌فونها دست‌ساز بوده و از 184 تکه ساخته شده‌اند. قطعاتی که در میان تمامی مدلها یکسان است نمایشگری از جنس کریستال صفیر یا یاقوت کبود و قطعات تیتانیومی درجه پنج است.

در ساخت بدنه خارجی برخی از مدل‌های این سری از اسمارت‌فون‌ها، از چرم سیاه استفاده شده که این چرم در مدل‌های گران تر به پوست تمساح و طلای عیار 18 تبدیل شده‌است. در همین راستا شاید نگاهی به گران‌ترین اسمارت‌فونهایی که تا کنون در جهان تولید شده، خالی از لطف نباشد:

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

گوشی الماس نشان Ulyss Nardin Chairman

این گوشی گرانترین اسمارت‌فونی است که می‌توان برای خریداری آن را تصور کرد. سیستم عامل این گوشی اندروید است و در ساخت آن از سه‌هزار سنگ قیمتی با وزن کلی 17 قیراط استفاده شده‌است. نمایشگر این اسمارت‌فون 3.2 اینچی است،‌دوربینی هشت مگاپیکسلی دارد و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت درنظر گرفته شده‌است. همچنین کاربر این گوشی می‌تواند برای حفظ امنیت اطلاعات آن که چندان از قیمت 129 هزار دلاری آن بیشتر به نظر نمی‌آید، از اسکنر اثر انگشت گوشی استفاده کند.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

اسمارت‌فون دیور Reveries Haute Couture

گوشی اندرویدی بعدی با قیمت 107 هزار دلار با همکاری شرکت LG ساخته شده‌است و در ساخت آن از طلای سفید با عیار 18، الماس و مروارید استفاده شده‌است. تنها 99 دستگاه از این اسمارت‌فون در جهان وجود دارد.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

آی‌فون Gresso Lady Blanche

این آی فون 30 هزار دلاری که مشخصا مخصوص خانم‌ها ساخته شده، علاوه بر الماس‌های سفیدی که درپشت گوشی خودنمایی می‌کنند، به سه ساعت ساخت سوئیس مزین است که هریک زمان نیویورک، پاریس و مسکو را نمایش می‌دهند.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

آی‌فون Golgeni Suvarna Bullion

این نسخه از آی‌فون 4S توسط شرکت Goldgeni ساخته شده که در تبدیل کردن تجهیزات ساده به ابزاری ارزشمند تخصص دارد. این گوشی در سه مدل طلایی،‌طلای مسی و طلای سفید با قیمت 29 هزار و 55 دلار در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

آی فون 4s کانتیننتال موبایلز

این آی‌فون 10 هزار و 900 دلاری نیز از بدنه‌ای از پلاتین خالص برخوردار است و دورتادور آن با استفاده از الماس‌های سفید پوشانده شده‌است. شرکت کانتیننتال موبایلز این نسخه‌ از آیفون‌های سفید را بااستفاده از سنگ‌ها و فلزات قیمتی به گوشی ارزشمند تر از آنچه‌ هست تبدیل کرده‌است.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

Vertu Conseallation T

محصول دیگری از شرکت Vertu گوشی لمسی با سیستم عامل سیمبیان است. این گوشی از دوربینی هشت مگاپیکسلی،‌حافظه 32 گیگابایتی و نمایشگر 3.5 اینچی قیمتی متغییر دارد: از 6 هزار دلار تا 16 هزار دلار. قیمت نهایی به میزان مجلل بودن گوشی بستگی دارد که توسط خریدار تعیین خواهد شد.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

گوشی آستون مارتین گرند تاچ Mobiado

در ساخت این گوشی از 139 قیراط کریستال صفیر و  طلا استفاده شده و در پنج نسخه مجلل و گران‌قیمت موجود است. در واقع این گوشی نسخه ای گران‌قیمت از گوشی نکسوس S سامسونگ است. این گوشی از دوربینی پنج مگاپیکسلی، پردازشگر تک هسته‌ای، RAM 512 مگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی برخوردار است و قیمت آن به انتخاب خریدار بستگی دارد.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

Tag Heuer Link

در ساخت این گوشی اندرویدی از 1007 قطعه الماس با وزن کلی 2.53 قیراط استفاده شده است. این گوشی دست‌ساز سوئیس بوده، ضد آب و ضد ضربه بوده و از نمایشگری 3.5 اینچی و دوربینی پنج مگاپیکسلی برخوردار است. قیمت آن نیز از پایه 6 هزار و 700 دلار آغاز می‌شود.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

لامبورگینی TL700

یکی از گوشی‌های مجللی که نام خودروهای مسابقه را به دوش می‌کشد، لامبورگینی TL700 نام دارد که اندرویدی بوده و بدنه آن از طلای خالص ساخته شده‌است. نمایشگر این گوشی 3.7 اینچی، دوربین آن پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آن اندروید 2.3 است و قیمت دوهزار و 750 دلار برای آن درنظر گرفته شده است.

قیمتی‌ترین اسمارت‌فونهای جهان

بلک بری P9981 طرح پورشه

گوشی بلک‌بری دوهزار دلاری نسخه ای مجلل از محصولات شرکت ریم است که از بدنه‌ای فلزی، نمایشگری لمسی 2.8 اینچی و دوربین پنج مگاپیکسلی برخوردار است.

کد خبر 201355
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز