همشهری‌آنلاین: مقاله بسترهای مناسب و قابل توسعه برای ارائه نوآوری و ابتکار در ارائه سرویس و محتوا در ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌شود.

بر اساس گزارش دبیرخانه این همایش، رضا نامی، کارشناس ارشد مدیریت IT از دانشگاه اتحادیه اروپا در قفقاز و نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه ارائه‌دهنده این مقاله خواهد بود.

در این مقاله نقاط قوت و ضعف در ارائه سرویس و محتوا بر روی بستر بی‌سیم، اینترنت و اینترانت، سرویس‌های قابل ارائه بر روی این بسترها و زیرساخت‌ها و بسترهای قابل توسعه در ارتقای نوآوری در حوزه ارائه سرویس و محتوا بررسی خواهد شد.

محورهای اصلی ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات عبارتند از: سرویس‌ها و محتوای قابل ارائه با تأکید بر مشتری‌مداری، ارائه‌دهندگان سرویس و محتوا، بسترهای ارائه سرویس و تنظیم مقررات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات.

همچنین در ششمین همایش‌ ارتباطات و فناوری اطلاعات از نویسندگان مقالات برتر به انتخاب کمیته علمی همایش تجلیل خواهد شد. پژوهشگران، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علاقه‌مند می‌بایست حداکثر تا تاریخ اول اسفندماه سال‌جاری مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

گفتنی است ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات روز 12 اسفند سال جاری با حضور و کارشناسان ارشد IT و ICT در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 201388
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز