همشهری آنلاین: فرهنگیان بازنشسته کشورمان در حالی به استقبال نوروز 92 می‌روند که فقط سه روز کاری به پایان سال 91 باقی مانده و هنوز حقوق و عیدی‌شان پرداخت نشده است؛ از همین رو نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، این رفتار با فرهنگیان بازنشسته را موجب گلایه و نشانه کم لطفی مجریان دانست.

جواد هروی در گفتگو با همشهری آنلاین از انتقال نگرانی‌های اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به مسئولان وزارت آموزش و پرورش درباره تأخیر در پرداخت حقوق و عیدی فرهنگیان بازنشسته خبر داد و گفت: شکایت‌ها و پیامک‌های بسیاری درباره پیگیری موضوع حقوق و عیدی فرهنگیان بازنشسته برای نمایندگان می‌آید.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از حضور احتمالی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شنبه یا یکشنبه این کمیسیون در هفته پایانی سال 1391 خبر داد و گفت: اعضای کمیته آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به طور جدی پیگیر موضوع هستند. 

وی افزود: متأسفانه عملکردی که در حال حاضر در قبال فرهنگیان بازنشسته شاهد هستیم، در قلوب آنها این تصور را بوجود آورده که دستگاه‌های دولتی آنها را فراموش کرده‌اند. ما نمی‌خواهیم چنین شائبه‌ای بوجود آید لذا از دولتی‌ها انتظار داریم تا جایی که مقدور است حقوق و عیدی فرهنگیان بازنشسته با سرعت پرداخت شود.

هروی با گلایه از شیوه‌ای که دولت در قبال فرهنگیان بازنشسته اتخاذ کرده است به همشهری آنلاین گفت: نمایندگان مردم از این نگاه و برخورد گلایه دارند. انتظار داریم با توجه به تأکیدات اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به مسئولان آموزش و پرورش، موضوع فرهنگیان بازنشسته در سه روز کاری باقیمانده از سال 1391 حل شود که اگر این کار انجام نشود به کم‌لطفی مسئولان در وزارت آموزش و پرورش برمی‌گردد که باید موأخذه شوند.

کد خبر 205416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز