جشنواره‌ى پژوهش‌هاى رضوى نوجوانان، از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا‌(ع) برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

جشنواره‌ى پژوهش‌هاى رضوى و سه خبر دیگر

نوجوانان 13 تا 18 ساله می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. گفتنی است این جشنواره را کانون پرورش فکری استان تهران برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیش‌تر به وبلاگ thr-pajuheshrazavi.blogfa.com مراجعه کنید.

نمایش «آی قصه ، قصه ، قصه»

 نمایش شاد و موزیکال «آی قصه، قصه، قصه» که  داستان پسر کوچکی است که به دلیل آلودگی هوای تهران به روستا می‌رود، پیش پدر بزرگ و مادربزرگش. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی احمد تیموری در فرهنگ‌سرای ملل تا 27 اردیبهشت در حال اجراست.  برای  اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ی 22671718 تماس بگیرید.

اردیبهشت و نمایشگاه کتاب

می‌دانی که بیست و ششمین نمایشگاه کتاب از 11 تا 26 اردیبهشت در مصلای تهران برگزار می‌شود. دوچرخه برای با خبر کردن شما از چند و چون برنامه‌های بخش کودک و نوجوان نمایشگاه، با رئیس کارگروه انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان به گفت‌و‌گو می‌نشیند که در شماره‌ی آینده همین صفحه حاصل این گفت‌وگو را خواهید خواند.

خاطرات مدرسه، یادش به خیر

به روز معلم نزدیک می‌شویم.  به همین منظور یک مسابقه‌ با عنوان «خاطرات مدرسه، یادش به خیر» در فرهنگ‌سرای امید و  مسابقه‌ای از آثار و یادگاری‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود. در این برنامه‌ پدربزرگ‌ها باید وسائل و لوازم‌ التحریر خود را به فرهنگ‌سرای امید ارائه دهند تا در مسابقه و نمایشگاهی به این منظور شرکت کنند. برای شرکت در این مسابقه هم  تا 13 اردیبهشت فرصت هست. شماره‌ی فرهنگ‌سرای امید 33355203 است.

کد خبر 210656
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز