بعضی آدم‌ها این‌جوری‌اند دیگر، هی غُر می‌زنند. هوا گرم باشد می‌گویند وای مردیم از گرما، سرد باشد می‌گویند وای مردیم از سرما. شوری بخورند، دلشان شیرینی می‌خواهد، شیرینی بخورند، دلشان ترشی می‌خواهد.

تلفن، پشت تلفن، پشت تلفن

ما هم شده‌ایم مثل همین بعضی آدم‌ها. به الو دوچرخه زنگ نزنید، می‌گوییم چرا زنگ نمی‌زنید، وقتی هم که می‌زنید، می‌گوییم واااای!‌ چه خبر است! خلاصه، این هفته، بعد از چاپ نظرخواهی «شما انتخاب کنید» در هفته‌نامه‌ی دوچرخه، همین اتفاق افتاد. تلفن پشت تلفن، پشت تلفن. و این‌طوری بود که شما حسابی در این نظرخواهی شرکت کردید.

اما... چرا همیشه یک اما در میان است؟! اما بیش‌تر شما به جای این‌که درباره‌ی بهترین مطلب، بهترین تیتر و بهترین صفحه دوچرخه نظر بدهید، اسم یک صفحه یا تیتر یک مطلب را گفتید و ما نفهمیدیم منظور شما دقیقاً چی بود. از تیتر مطلب خوشتان آمده بود یا از خودش. برای همین لازم شد که یک بار توضیح کامل بدهیم.

بهترین مطلب، یعنی از مطلبی خوشتان بیاید،‌حتی اگر تیتر یا عکس‌هایش را دوست نداشته باشید.

بهترین تیتر یعنی اصلاً کاری ندارید که مطلب چیست، خوب است یا بد. شما از تیترش خوشتان آمده.

بهترین صفحه یعنی همه چیز صفحه (مطلب و تیتر و تصویرها و چیدمان)‌ خوب باشد.

 

اما از میان همه‌ی پاسخ‌ها، فقط دو نفر به این سؤال جواب کامل دادند. یکی که اسمش را نگفت به «طلوع می‌کند آن آفتاب پنهانی» برای تیتر و مطلب ستاره داد و به صفحه‌ی دوخرچه (کافه نیشگون) به‌عنوان بهترین صفحه. ساجده‌ آقابابایی از رشت هم به تیتر و مطلب «باغ‌هایی بر دیوار» ستاره داد و باز هم به دوخرچه برای بهترین صفحه.

و البته شما از تیترهای «در تهران بگردیم»، «خوراک یک تابستان شاد»، «این کل‌کل‌های همیشگی»، «پشت خط مترو» و «استرس» هم گفتید، اما خیلی نفهمیدیم که منظورتان تیتر مطلب بود، خود مطلب بود یا صفحه‌اش.

 

جدا از همه‌ی این حرف‌ها،‌ در شماره‌ی 703:

* بیش‌‌ترین ستاره:

کافه نیشگون

* ستاره‌های بعدی:

کتونی، جزیره، چراغ‌ راهنما

 

به دوچرخه ستاره بدهید!

به نظر شما در شماره‌ی 704 هفته‌نامه‌ی دوچرخه

کدام مطلب

کدام تیتر

کدام صفحه

ستاره می‌گیرند؟

 

تا روز شنبه (هشتم تیرماه) فرصت دارید که با الو دوچرخه (23023180) تماس بگیرید و به دوچرخه ستاره بدهید.

هر ماه به 10 نفر از شرکت‌کننده‌ها، با قرعه‌کشی جایزه می‌دهیم! راستی اسم و شماره‌ی تلفنتان را حتماً بگویید.

کد خبر 220532
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز