همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس برابر ملوان به برتری رسید.

فوتبال

به گزارش تسنیم، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی و با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

تا دقیقه 20، بازی به جز شوت‌های راه دور پرسپولیس و ضد حملات ناقص ملوان اتفاق خاصی نداشت. در دقیقه 21 سید صالحی با یک شوت دروازه ملوان را تهدید کرد و همین بازیکن 4 دقیقه بعد در یک فرار به سمت دروازه پاشنکو یک قدم کم آورد تا این دروازه بان توپ را دور کند.

دقیقه 30 شوت مهرداد کفشگری از فاصله 30 متری با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. همین بازیکن در دقیقه 34 با زدن ضربه زانو به شکم جلال رافخایی در میانه میدان از سوی فغانی اخراج شد. حملات پرسپولیس بعد از 10 نفره شدن شدت یافت اما نتیجه‌ای در پی نداشت و ضربه سر نوری در دقیقه 45 را نیز پاشنکو مهار کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.

دقیقه 54 ارسال حسین ماهینی با اشتباه پاشنکو مقابل پای بنگر قرار گرفت و او در مقابل دروازه خالی ضربه را به مدافع ملوان کوبید تا توپ به کرنر برود. 3 دقیقه بعد عالیشاه از سمت چپ وارد محوطه جریمه ملوان شد و توپ را به سیدصالحی رساند که پاس این بازیکن به پیام صادقیان با بی دقتی او از دست رفت.

در دقیقه 67 غلامرضا رضایی جایگزین پیام صادقیان شد. بعد از یکی، دو حمله ناموفق توسط سید صالحی سرانجام قفل دروازه ملوان باز شد. این بار هم سیدصالحی در دقیقه 74 مقابل دروازه ملوان با پاشنکو تک به تک شد که ضربه او توسط دروازه‌بان ملوان ناقص دفع شد اما توپ برگشتی را امید عالیشاه به تور دروازه حریف دوخت تا پرسپولیس 10 نفره از حریف خود پیش بیفتد. عالیشاه 3 دقیقه بعد هم از داور کارت زرد گرفت.

بعد از دقایقی قطع برق ورزشگاه، دیدار دو تیم ادامه پیدا کرد. در حالی که ملوان در دقایق پایانی فشار روی دروازه پرسپولیس را افزایش داده بود به فاصله 2 دقیقه سرخپوشان تا آستانه فروپاشی مجدد دروازه ملوان پیش رفتند. ابتدا امید عالیشاه بعد از ورود به محوطه جریمه حریف توپ را به تیر دروازه ملوان زد و در برگشت ضربه غلامرضا رضایی را مدافع ملوان از روی خط دروازه راهی کرنر کرد و سپس ضربه سر محمد نوری توسط پاشنکو ناقص دفع شد و بنگر توپ را مقابل دروازه خالی به بیرون زد. در دقیقه 90+6 خانزاده جایگزین سید صالحی شد.

حملات دو تیم در دقایق پایانی بی نتیجه ماند تا این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان برسد. پرسپولیس با این برد 10 امتیازی شد.

 

کد خبر 227243
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز