همشهری‌آنلاین: فعالیت ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی در سال ۱۳۹۳ با هدف برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری موفق‌تر و باشکوه‌تر این هفته آغاز شد.

سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با اعلام این مطلب افزود: اولین نشست ستاد اجرایی این هفته روز یکشنبه 10 شهریورماه برگزار و مقرر شد از هم‌اکنون، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری موفق‌تر هفته روابط‌عمومی در سال 1392 انجام شود.

وی با اعلام اینکه در تاریخ روابط‌عمومی کشور و برای نخستین بار از 27 اردیبهشت لغایت دوم خرداد 92 هفته روابط‌عمومی با برنامه‌های متنوعی برگزار شد که مورد استقبال فعالان و دست‌‌اندرکاران این حوزه، قرار گرفت افزود: با استفاده از تجارب بدست آمده، تلاش خواهیم کرد برای سال آینده، برنامه‌های مؤثرتری را تدارک ببینیم.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه حق مسؤولان و مردم است که کارکردها و وظایف روابط‌عمومی را بیش از پیش بشناسند ادامه داد: از سوی دیگر وظیفه ماست که به عنوان فعالان روابط‌عمومی، به مسؤولان و آحاد افراد جامعه اطمینان دهیم که تکنیک‌ها و راه‌حل‌های ارتباطی می‌توانند در ایجاد آرامش روانی و همچنین اجرای برنامه‌های پیشرفت و آبادانی کشور بسیار مفید و مؤثر واقع شوند.

رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی از نخبگان، مدیران و دانشجویان دعوت کرد پیشنهادات خود را برای برگزاری موفق‌تر و باشکوه‌تر برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال 1393 به آدرس info@eprcenter.ir ارسال کنند. کاظمی دینان افزود: جزئیات برنامه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است رونمایی از سردیس پروفسور معتمد‌نژاد‌، برگزاری هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، برگزاری دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، گردهم آیی پیشکسوتان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه، رونمایی از 5 جلد کتاب در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی، حضور در میان خانواده‌های فعالان این حوزه که به دنیای باقی شتافته و گرامی‌داشت یاد آنان و امضای طوماری خطاب به شورای فرهنگ عمومی برای نامگذاری یک هفته به جای روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور از برنامه های نخستین هفته گرامی‌داشت روابط‌عمومی در کشور بود.

کد خبر 229528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز