چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

باید یک فرش قرمز برای بهار پهن کنیم که همین‌روز‌ها سرو کله‌اش پیدا می‌شود. شاید همین خانه‌تکانی و رُفت‌ و روب و... کاری بکند شبیه‌‌ همان پهن‌کردن فرش قرمز.

یک فرش قرمز برای بهار

حالا بیا برایت بگویم چه‌قدر می‌شود خبر بهاری این‌روز‌ها شنید!

 

اسفند و جشنواره‌ی مد و لباس

اسفند، برای خیلی‌ها فصل خرید لباس و کفش و... است. البته خیلی وقت‌ها هم لباس نمی‌شود خرید که مهم نیست. اما دیدنش که مشکلی ندارد!

این‌روز‌ها اگر فرصت داشتی می‌توانی از سومین جشنوارهٔ مد و لباس فجر دیدن کنی که تا ۲۳ اسفند در تالار وحدت برگزار مى‌شود. این جشنواره، یک بخش لباس‌های کودک و نوجوان هم دارد و تولیدکنندگان و طراحان داخلی کشور به ارائه‌ی طراحی‌های لباس برای این گروه سنی هم پرداخته‌اند!

 

کمک به مسافران نوروزی

خب بهار که شروع می‌شود، تعطیلی‌های خوبی هم داریم، روز‌ها بلند می‌شود و هوا دل‌چسب و سفر خیلی حال می‌دهد. تهران هم میزبان مهمانان نوروزی زیادی خواهد بود. دکتر سید‌صادق اوالى، مدیر امور مشارکت‌هاى اجتماعى سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌هاى اجتماعى شهردارى تهران از همکارى سمن‌هاى فعال حوزهٔ گردشگرى در ارائه‌ی خدمات به مسافران نوروزى خبر داده است.

او می‌گوید: «از ۴۰ سازمان مردم نهاد فعال و تخصصى در حوزه‌ی گردشگرى دعوت کرده‌ایم که در نشست هم‌اندیشى با مدیران گردشگرى این سازمان که به میزبانى منطقه‌ی ۷ برگزار مى شود حضور یابند تا با رفع چالش‌ها و موانع، خروجى قابل استفاده‌اى براى مشارکت سمن‌هاى گردشگرى در سال ۹۳ داشته باشیم.»



جشنواره‌ی سین

۲۶ اسفند، به‌طور هم‌زمان در سراسر تهران، «جشنواره‌ی سبزه» برگزار می‌شود. در منطقه‌ی ۱۳ هم «جشنواره‌ی سین سرزندگى» برپا خواهد شد.

به گزارش سایت تهران‌سما، جشنواره‌ی سبزه که همه‌ساله در مناطق بیست و دوگانه‌ی تهران در روزهاى منتهى به فروردین‌ماه برگزار مى‌شد،‌ این‌بار به‌صورت هم‌زمان، دوشنبه ۲۶ اسفند در شهر تهران به اجرا در می‌آید.

معاون شهردار منطقه از اختصاص جوایز ارزنده به برگزیدگان این مسابقه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: «سبزه‌هاى ارسالى به این جشنواره پس از اتمام رقابت برای استفاده در سفره‌ی هفت‌سین به شرکت‌کنندگان باز مى‌گردد.»

کد خبر 252115
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز