یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رایان جانسون دومین فیلم جدید «جنگ ستارگان» را کارگردانی می‌کند و بخشی از فیلم سوم را نیز می‌نویسد.

فیلم خارجی

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، رایان جانسون کارگردان فیلم «Looper» که فیلمی تخیلی درباره سفر در زمان بود، در حال مذاکره با کمپانی لوکاس فیلم برای کارگردانی و نویسندگی فیلم بعدی جنگ ستارگان با عنوان «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» است.

بر خلاف گزارش هایی که قبلا پیش بینی می‌کردند جانسون دو فیلم بعدی جنگ ستارگان را کارگردانی کند، او تنها «اپیزود هشتم» را کارگردانی می‌کند، اما همچنین مسئولیت نویسندگی بخشی از «اپیزود نهم» را نیز بر عهده خواهد داشت.

رم برگمن «اپیزود هشتم» را تهیه می‌کند.

جانسون تا به اینجا سه فیلم سینمایی کارگردانی کرده است. اولین فیلمی که او ساخت «آجر» نام داشت و در سال 2005 موفق به دریافت جایزه اصالت بینش از فستیوال فیلم ساندنس شد.

فیلم بعدی او «برادران بلوم» در سال 2008 و فیلم درام اکشن سفر در زمان «Looper» با بازی بروس ویلیس و جوزف گوردن-لویت در سال 2012 بودند.

جی جی آبرامز مسئولیت کارگردانی «جنگ ستارگان: اپیزود هشتم» را بر عهده دارد که در حال حاضر در مراحل فیلمبرداری است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به جان بویگا، دیزی ریدلی، آدام درایور، اسکار آیزک، اندی سرکیس، دامنهال گلیسون، لوپیتا نیونگ و مکس وون سدیو اشاره کرد که در به بازیگران اصلی جنگ ستارگان یعنی هریسون فورد، کری فیشر، مارک همیل، آنتونی دنیلز، پیتر میهیو و کنی بیکر ملحق شده‌اند.

تا به حال جاش ترنک سازنده فیلم «تاریخ نگاری» و همچنین گرت ادواردز کارگردان «گودزیلا» نیز هر یک برای ساخت یک فیلم جداگانه از جنگ ستارگان انتخاب شده‌اند.

کد خبر 263325

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha