همشهری آنلاین: یک زوج آمریکایی ٰکه آنقدر مشغول اینترنت و بازی‌های ویدئویی بودند که بچه‌هایشان را در گرسنگی و بیماری رها کرده بودند، به خاطر اهمال در مورد کودکانشان مجرم شناخته شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس  بچه‌‌های مایکل و یانا استراو، ساکن نوادای آمریکا، یک پسر 22 ماهه و یک دختر 11 ماهه،  ماه قبل هنگامی که پزشکان پس از خبردارشدن بوسیله  مددکاران اجتماعی آنها را دیدند، به شدت دچار سوءتغذیه و  مشرف به مرگ بودند.

اکنون این دو کودک پس از انتقال به بیمارستان و قرار گرفتن تحت مراقبت وضعیت خوبی دارند و شروع به وزن گرفتن کرده‌اند.

مایکل استراو 25 ساله و یانا استراو 23 ساله جمعه این هفته به خاطر اهمال در مورد کودکان مجرم شناخته شده‌اند و هر کدام‌شان ممکن است تا حداکثر 12 سال زندانی شوند.

به گفته دادستان محلی این زوج آنقدرحواس‌شان مشغول بازی‌های ویدئویی آنلاین، عمدتا بازی تخیلی ایفای نقش "دخمه‌ها و اژدها‌ها" شده بود، که مراقبت مناسب را از کودکانشان دریغ کرده بودند.

به گفته او آنها به اندازه کافی غذا در خانه داشتند: آنها فقط  به خاطر مشغول بودن بیش از حد به بازی‌های ویدئویی به بچه‌ها غذا نداده بودند.

به گزارش پلیس کارکنان بیمارستان مجبور شده بودند که موهای دختربچه را که با ادرار گربه به هم چسبیده بود، از ته بزنند. این دختربچه 4.5 کیلویی همچنین دچار عفونت دهانی، خشکی پوست و کم‌آبی شدید بود.

برادر او به خاطر عفونت تناسلی و گرسنگی مزمن تحت درمان قرار گرفت به خاطر نقصان نمو عضلانی در را ه رفتن دچار اشکال بود.

مایکل استراو یک صندوق‌دار بیکار است و همسرش به مستخدمی در خانه‌ها می‌پرداخت. مایکل 50000 دلاری را که اخیرا به او به ارث رسیده بود صرف خریدن تجهیزات کامپیوتری و یک تلویزیون پلاسمایی بزرگ کرده بود.

ماه قبل در اجلاس انجمن پزشکی آمریکا  پیشنهادی در مورد شناسایی اعتیاد به بازی‌های ویدئویی به عنوان یک بیماری روانی مورد حمایت قرار گرفت و ضرورت بررسی بیشتر این عارضه تایید شد.

کد خبر 26633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز