همشهری آنلاین: در ادامه بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران؛ امروز ۴ بازی باقیمانده برگزار شد.

در روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران؛ بازی دو تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان نتیجه‌ای پر گل داشت؛ استقلال به سختی و در دقایق پایانی به تک گل پیروزی بخش خود رسید و دو دیدار دیگر یعنی ملوان با صبا و ذوب آهن با تراکتور سازی نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

  • ملوان صفر - صبا صفر

به گزارش ایسنا در روز دوم از هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور ؛ با تساوي تيم‌هاي ملوان بندرانزلي و صباي قم آغاز شد.

شاگردان نصرت ايراندوست که در هفته اول مقابل پديده مشهد به نتيجه تساوي بدون گل رضايت داده بودند، به اميد کسب پيروزي در اين بازي خانگي پاي به ميدان گذاشتند که با وجود حمايت تماشاگران خودي مقابل صبا راه به جايي نبردند.

شاهين حاج‌بابايي، داور ديدار ملوان بندرانزلي - صباي قم در اين بازي به مهرداد اولادي از ملوان بندرانزلي و اميد قرباني و احمد مهدي‌زاده از صباي قم کارت زرد نشان داد.

  • استقلال 1- استقلال خوزستان صفر

دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید. در این دیدار شاگران قلعه نویی به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتند و موقعیت های گل حریفشان به مراتب بیشتر از آنها بود. استقلال در این دیدار در دقیقه 92 به گل رسید.

در دقایق پایانی این دیدار استقلال تهران فشار زیادی را روی دروازه هم نام خوزستان خود وارد کرد اما شوت های از راه دور شاگردان قلعه نویی و ارسال های آنها بی نتیجه ماند تا اینکه در دقیقه 90+2 حرکت زیبای رمضانی یک موقعیت خیلی خوب را برای شهباز زاده فراهم کرد تا این بازیکن با یک شوت سنگین گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

  • ذوب آهن صفر- تراکتور سازی صفر

ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 19 و 25 دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند.نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید در این نیمه بازی بیشتر پایاپای بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند.

برخلاف نیمه اول که بازی سرد بود دو تیم کار را با جذابیت بیشتری دنبال کردند. البته موقعیت‌های به وجود آمده چندان خطرناک نبود تا بازی در نهایت با همان نتجه نیمه اول به پایان برسد.با این تساوی تراکتورسازی چهار امتیازی شد و ذوب آهن اولین امتیاز فصل جدید خود را کسب کرد.

  • پدیده مشهد 3- نفت مسجد سلیمان صفر

پديده مشهد با برتري پرگل مقابل نفت مسجدسليمان نخستين پيروزي خود در تاريخ ليگ برتر را کسب کرد.در يکي از دو ديدار پاياني هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 19 و 30 دقيقه امروز (جمعه) تيم‌هاي نفت مسجدسليمان و پديده مشهد در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان به مصاف هم رفتند.

اين بازي که به نوعي تقابل تيم‌هاي تازه وارد به ليگ برتر بود، با برتري 3 بر صفر پديده مشهد به اتمام رسيد تا اين تيم با 4 امتياز به رده سوم جدول ليگ برتر صعود کند. براي تيم پديده در اين بازي يونس شاکري (25)، اکبر صادقي (73) و رضا عنايتي (83) موفق به گلزني شدند تا اين تيم براي نخستين بار در ليگ برتر پيروز شود.

کد خبر 268120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha