چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: منابع سوری اعلام کردند ۱۷۶ فرد مسلح در ریف دمشق خود را تسلیم نیروهای دولتی کردند.

 ۱۷۶ تروریست در ریف دمشق تسلیم نیروهای دولتی شدند

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری النشره، این افراد از جمله اشخاص مسلح و تحت تعقیب بودند که با تلاش کمیته های آشتی ملی خود را به نیروهای دولتی معرفی و تسلیم کرده و متعهد شدند از این پس، به هیچ گونه اقدامی که به امنیت و آرامش سوریه آسیب وارد کند، دست نزنند.

النشره افزود: این 176 نفر از جمله ساکنان شهرک های 'رحیبة' و'جیرود ' ریف دمشق بودند و خود را تسلیم نیروهای دولتی کردند تا مقدمات عفو آن ها و بازگشت به دامن میهن فراهم شود .

عفوهای عمومی صادر شده از سوی دولت برای فریب خوردگان و همچنین تلاش های کمیته های آشتی ملی باعث شده تا شمار زیادی از افراد مسلح، تسلیم نیروهای دولتی سوریه شوند.

افراد مسلح پس از سه سال جنگیدن با نیروهای دولتی سوریه نه تنها هنوز نتوانسته اند به نتیجه ای ملموس در میادین جنگ دست یابند، بلکه هر روز با وجود کمک ها و حمایت های خارجی و منطقه ای، مجبور به عقب نشینی از مناطق که اشغال کرده اند، می شوند .

حدود یک ماه پیش نیز یک مقام آگاه در فرماندهی پلیس استان ˈریف دمشقˈ اعلام کرد: 360 فرد مسلح در شهرک ˈبسیمهˈ و منطقه ˈالزبدانیˈبه همراه سلاح هایشان، تسلیم نیروهای دولتی سوریه شدند .

در ماه آگوست 547 نفر از افراد مسلح در شهرک های بسیمه ، الزبدانی، ˈ کناکرˈ و ˈبیت سحمˈ خود را تسلیم نیروهای دولتی کردند .

در ماه ژوئن نیز 99 فرد مسلح در منطقه های ˈالکسوةˈ و ˈببیلاˈ خود و سلاح هایشان را تسلیم نیروهای دولتی سوریه کردند .

در ماه می نیز 84 نفر از شهرک های ˈالتلˈ، ˈمعلولاˈ، ˈجبعدینˈ، ˈزاکیةˈ، ˈالطیبةˈ، ˈ المقیلبیةˈ و ˈعین البیضاˈ خود را تسلیم کردند و ماه پیش از آن نیز 310 فرد مسلح تسلیم نیروهای دولتی سوریه شدند .

در ماه مارس گذشته نیز 500 نفر خود را تسلیم نیروهای دولتی کردند و این رقم روز به روز در حال افزایش است .

کد خبر 272249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha