همشهری آنلاین: پایگاه اطلاع‌رسانی حجت الاسلام محمدرضا زائری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سال ۱۳۹۳ فعالیت تازه خود را با ساختاری متفاوت آغاز کرد.

zaeri

حجت الاسلام زائري در بخش نمايندگي مجاز اين پايگاه، پيشينه فعاليت خود در فضاي مجازي را چنين برشمرده است:

«هشت سال پیش که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها بهشتی بودم ، در چنین روزهایی از ماه مهر نوشتن این وبلاگ را آغاز کردم . و هشت سال گذشت با خوب و بدها و فراز و نشیب هایش ... و نوشتم و خواندم و شنیدم و گفتم .

تجربه بسیار ارزشمندی بود مخصوصا برای آزمودن نوع تازه ای از ارتباط و بسیار یاد گرفتم و سهم عمده ای از آن مربوط به شما بود که با بزرگواری قدم کلیک هایتان را بر چشم این وبلاگ گذاشتید و با کامنت‌هایتان متبرکش ساختید.

شرایط خاصی که برای همه ما پیش آمد باعث شد تا ترجیح دهم این اواخر فعالیت وبلاگ را متوقف سازم و تنها به پاسخ دادن کامنت‌ها بپردازم و به یکی دو مطلب خبری کوتاه یا چند بیت شعر اکتفا کنم .

امروز که از بهشت قم فرسنگها فاصله دارم و در روز میلاد مبارک حضرت معصومه سلام الله علیها نسخه جدید سایت خود zaeri.com را راه اندازی می‌کنم و بدین ترتیب یادداشتهای خود را در سایت خواهم گذاشت.

با این یادداشت کوتاه از همه دوستان خداحافظی می کنم و گرچه در فیسبوک یا برخی فضاهای دیگر اینترنتی با برخی از آنها مرتبط هستم یا از طریق ایمیل و سایت سلام برادرانه و خواهرانه شان را پاسخ خواهم گفت دیگر در این وبلاگ را قفل خواهم زد.

در عین حال مجموعه ای از یادداشت‌های این وبلاگ با انتخاب برخی از دوستان در کتابی با نام " قدم کلیک‌هایتان بر چشم " به چاپ خواهد رسید و به یادگار خدمت دوستان خواهد ماند.»

سايت حجت الاسلام محمدرضا زائری داراي بخش‌هايي چون يادداشت، نمايندگي مجاز، ميهمان، پيشنهاد سردبير، الگوها، گفتگوها، سخنراني، گالري، شعر، تقويم كتابخانه و خبر مي‌باشد.

کد خبر 272341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha