مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل موتوری پایتخت برای استفاده از موتور‌های برقی در ناوگان خود اعلام آمادگی کرد.

پیک بادپا

شركت پيك بادپا كه باسابقه‌ترين و بزرگ‌ترين سامانه حمل‌ونقل بار سريع در تهران را در اختيار دارد، پس از فراخوان معاونت حمل‌ونقل و ترافيك، تعدادي موتورسيكلت برقي را وارد كشور كرده است تا پس از طي مراحل آزمايش و دريافت استاندارد لازم، تمام ناوگان خود را به آخرين فناوري سوخت پاك مجهز كند. مجموعه پيك بادپا از سال 74با تمهيد شهرداري تهران تأسيس و ساماندهي شد و هم‌اكنون با 3هزار موتورسيكلت و 500وانت‌بار كار حمل سبك موتوري و سنگين وانتي را در شهر سامان مي‌دهد. براساس ماده 9قانون حمل‌ونقل مصوب سال 88مجلس شوراي اسلامي، وظيفه حمل‌ونقل بار و مسافر درون شهري بر عهده شهرداري است.

گسترش اين نوع سامانه حمل‌ونقلي در مراكز استاني كشور و حمل‌ونقل خارج از كشور موجب شده است تا اين شركت در پي بهره‌گيري از فناوري‌هاي نوين براي پاسخگويي به شهروندان باشد. به اين سبب طرح «در به در» ويژه ارسال مرسولات شهروندان تهراني به خارج از كشور و همچنين سامانه تلفني 8282راه‌اندازي شده است. همچنين تا پايان سال 94قرار است نمايندگي پيك در تمام شهرستان‌هاي كشور ايجاد شود.

غلامرضا ترابيان مديرعامل شركت حمل‌ونقل كالاي شهرداري تهران (پيك بادپا) در نشست خبري كاركردهاي اين سامانه حمل بار را كاهش ترافيك، سفر و آلايندگي هوا عنوان كرد كه خوشبختانه هرروزه اقبال مردم به استفاده از اين خدمات افزوده مي‌شود. با حضور پيك بادپا در تهران هم‌اكنون روزانه 12هزار سفر درون شهري شهروندان كاهش مي‌يابد كه اين رقم در سال به 4.3ميليون سفر مي‌رسد و اين سامانه مي‌تواند براي كاهش مشكلات شهري به‌ويژه در 6ماهه دوم سال كه آلودگي هوا و ترافيك افزايش مي‌يابد، مفيد و كارآمدتر باشد.

ترابيان ديروز علاوه بر خبر آمادگي براي برقي كردن ناوگان پيك بادپا خبر ديگري هم براي شهروندان داشت و آن،
راه‌اندازي پايگاه ثبت سفارش اينترنتي بود. به گفته وي، از آنجايي كه شركت پيك بادپا مورد اعتماد و اطمينان مردم است سعي شده در راستاي اجراي ماموريت‌ها از فناوري‌هاي روز بهره گرفته شود؛ در اين زمينه به تازگي نرم افزار جديدي طراحي شده است كه متقاضيان مي‌توانند با حضور در سايت پيك بادپا درخواست خود را اعلام و بارنامه خود را به‌صورت اينترنتي دريافت كنند.

به اين ترتيب حتي نيازي به مراجعه حضوري شهروندان به شعب پيك بادپا نيست. مديرعامل شركت حمل‌ونقل كالاي تهران همچنين از راه‌اندازي سيستم نظارتي و كنترلي CRM خبر داد و اظهاركرد: اين سيستم نظارتي در راستاي كنترل تقاضاها انجام گرفته است. خبر تهيه و توزيع داروي جانبازان از ديگر اخبار ترابيان بود. به گفته وي، قراردادي با يكي از مناطق سازمان بنياد شهيد تهران منعقد شده و براساس آن، طرح تهيه و تحويل داروي جانبازان بالاي 40درصد كه قادر به حركت نيستند بر عهده موتورسواران پيك بادپا گذاشته شده است.

کد خبر 273487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha