سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه تلویزیونی "گذر از رنج‌ها" از شنبه - ۲۷ دی ماه - روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود. گذر از رنج‌ها در ۳۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

گذر از رنج‌ها

به گزارش ایسنا، سریال "گذر از رنج‌ها" به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی لدنی قرار است از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 22 و 20 دقیقه از شبکه یک سیما پخش شود.

به گفته مدیرگروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما، سریال "گذر از رنج‌ها" در 36 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است و پخش آن تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

 

رحمان سیفی‌آزاد درباره‌ی آخرین وضعیت ضبط سکانس‌های پایانی این سریال هم گفت: تا یک هفته آینده کار تصویربرداری سکانس‌های اروپایی این سریال که در کشور قبرس است به پایان می‌رسد و کار ضبط کل این مجموعه تلویزیونی به پایان خواهد رسید. سکانس خارجی این سریال مربوط به درمان بیماری یکی از کاراکترهای اصلی با بازی بابک حمیدیان است که جزو قسمت‌های پایانی سریال محسوب می‌شود.

او درباره سریال دهه مبارک فجر هم توضیح داد و افزود: ما برای دهه فجر همین سریال "گذر از رنج‌ها" را داریم که به نوعی در بخش‌هایی از این سریال تحولات ایران در دوران پهلوی، روایت می‌شود.

سریال "گذر از رنج‌ها"، داستان زندگی زنی به نام "دنیا" را از لحظه تولد تا مرگ روایت می‌کند. این سریال درام تاریخی است و در آن زندگی دنیا از سال 1335 تا 1369به تصویر کشیده می‌شود. فیلمنامه "گذر از رنج‌ها" را فریدون حسن‌پور نوشته و نگارش آن حدود سه سال طول کشیده است.

بخش عمده‌ای از این سریال که خرداد سال 92 کلید خورد، در شمال کشور از جمله رشت، لاهیجان و دیلمان تصویربرداری شد و سکانس‌هایی از آن در شیراز و آرامگاه حافظ شیرازی و شاه‌چراغ ضبط شد.

سریال "گذر از رنج‌ها" از شنبه، 27 دی ماه ساعت 22 و 20 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این سریال پژمان بازغی، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، ترلان پروانه، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهرام رجبی، ماه‌چهره خلیلی، نگین معتضدی، سعید آرمند، داود فتحعلی بیگی، حسین عابدینی، آزیتا ترکاشوند، مریم خدا رحمی، هستی مهدی فر، مجیدپتکی، فریبا خاتمی و سیما خضرآبادی بازی می کنند.

برخی از عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: مدیر تصویربرداری ایرج عاشوری، طراح صحنه و لباس حسن روح ‌پروری، مدیر صدابرداری حسین بشاش، طراح گریم حسین صالحیان، اعظم رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان مهدی بوستان‌پرور، عکاس محمدرضا اصفهانی، جلوه‌های ویژه حمیدرسولیان، طراح بدلکاری علیرضا فتحی، جلوه‌های ویژه بصری حسن پیله‌ور، مدیران تدارکات: کامبیز اینانلو، سجاد نوری و مدیرتولید حسین باقریان.

کد خبر 284076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha