مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: علیرضا شریفی مدیر عامل برج میلاد تهران دوشنبه ۱۷ اسفند در نشستی خبری ویژه برنامه‌های نوروزی برج میلاد تهران را تشریح کرد.

alireza sharifi

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، علیرضا شریفی در نشست خبری ویژه برنامه نوروز برج میلاد تهران با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال 94 مجموعه گفت: ما در سال جاری در کنار ابلاغ برنامه‌های مصوب شهرداری تهران در قالب غنی سازی اوقات فراغت، تعدادی برنامه را به عنوان فوق برنامه مانند ویژه برنامه نوروز، ماه رمضان، فصل تابستان، ایام محرم و صفر و ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار کرده و می‌کنیم.

وی با اشاره به تفاوت برنامه‌های سال 94 با سال 93 عنوان کرد: امسال تلاش کردیم تا پوست اندازی را در قالب و محتوای برنامه‌ها داشته باشیم. در واقع کیفی سازی و مرتب کردن عنوان برنامه‌ها با کارکرد برج میلاد مدنظر ما بود.

مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: در سال 94 و 95 برنامه ها را در سه سطح تهران، ایران و دنیا برگزار کرده و می‌کنیم تا مخاطبان جذب شوند.

شریفی با تاکید بر نگاه ویژه مجموعه برج میلاد برای خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی گفت: ما در تابستان امسال طی 100روز برنامه هایی را اجرا کردیم و در واقع تلاش کردیم تا برنامه ها در پنج بخش مختلف و به شکل تخصصی مخاطبان را جذب کند .

وی خدمت به ایتام و قشر محروم جامعه را از دیگر برنامه های سال 94 عنوان و تصریح کرد: امسال ما در هفته یک روز را در خدمت ایتام و موسسه های خیریه بودیم و امکان استفاده رایگان از خدمات را برای این گروه فراهم کردیم .

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران رشد بازدید هیات های رسمی از برج طی سال 94 ، 71 درصد افزایش داشته است .

شریفی در ادامه سخنانش کیفی سازی خدمات را از مهمترین برنامه های سال 94 دانست و گفت: تلاش کردیم تا سطح خدمات را به استانداردها نزدیک کنیم و در این مورد رضایت مندی نسبی هم داشتیم البته امیدواریم این امر در سال 95 تکمیل شود.

  • برگزاری ورک شاپ حورا در برج میلاد

وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه خط و نقاشی به نام حورا در مجموعه گالری برج پرداخت و گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام فاطمیه از 14 تا 21 اسفند فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرعامل برج میلاد همچنین به اهم برنامه های نوروز 95 اشاره و اذعان کرد: برنامه ویژه نوروز سال95 با عنوان "نوروزگار" از دوم فروردین تا 12 فروردین برگزار می شود.

  • ویژه برنامه های ولادت حضرت فاطمه (س) در نوروز

شریفی با اشاره به تشکیل ستاد گردشگری شهرداری تهران برابر با تدبیر شهردار محترم تهران ادامه داد: ما یکی از مجموعه های ذیل این ستاد هستیم و با لگوی تهران میزبان ایران در ایام نوروز در خدمت مردم هستیم.

وی با تاکید بر تقارن اغاز سال 95 با میلاد حضرت زهرا (س) گفت: به دلیل این تقارن برنامه های خاصی را به مناسبت روز مادر، بزرگداشت زن در برج میلاد برگزار می کنیم.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران در ویژه برنامه نوروز 95 مجموعه نوروزگار با فعالیت حدود 20 غرفه در بخش های بازی برای کودکان ، فروشگاه و صنایع دستی در خدمت شهروندان است .

  • تخصیص بخشی ازبرج امسال به صنایع دستی

شریفی خانواده محوری را یکی از مهمترین اولویت های برج میلاد در تمامی برنامه های به ویژه برنامه نوروز اعلام کرد و گفت: یک بخش ازبرج امسال به ورک شاپ صنایع دستی اختصاص پیدا می کند و 40 هنرمند امکان نمایش آثار و فروش را خواهند داشت .نمایشگاه نوروز ملل نیز با همکاری موسسه فرهنگی اکو برنامه ای را تحت عنوان نوروز خانواده برگزار کرد تا کشورهایی که عضو اکو هستند عکس های خود از نوروز و صنایع دستی را به نمایش بگذارند .

  • جشن بزرگ روز جمهوری اسلامی در برج میلاد

شریفی ادامه داد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه های میدانی و موسیقی اقوام امسال نیز با همکاری صداو سیما جشن بزرگ روز جمهوری اسلامی در تاریخ 12 فروردین برگزار می شود .

  • تشکیل محفل کوچه نوازها با حضور کودکان کار

وی با اشاره به برنامه برج در راستای حمایت از کودکان کار تصریح کرد: ما کودکانی که در سطح شهر نوازندگی می کردند را شناسایی و ارزیابی کردیم و بر این اساس محفل های کوچه نوازها را تشکیل دادیم . قرار است تا در ایام نوروز پیش از اجرای کنسرت ها این گروه حدود 4 تا 5 شب قبل از اجرای کنسرت برای مردم قطعات خود را بنوازند.

مدیرعامل برج میلاد تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری کنسرت مازیار فلاحی و دنگشو در ایام نوروز گفت:طی چندسال اخیر در ایام نوروز فضایی برای برگزار ی کنسرت در تهران نبود ما با توجه به نیاز و درخواست کنسرت گذاران قرارشد تا 4 تا 5 شب کنسرت موسیقی در برج داشته باشیم .

شریفی اجرای کمپین دردسترس خانواده را از دیگر برنامه های نوروز معرفی کرد و بیان کرد: متاسفانه فضای مجازی فرصت در کنار خانواده بودن را گرفته است. ما تلاش می کنیم تا با ثبت نام عضویت شهروندان در این کمپین دوستان را متعهد کنیم تا در جمعه های اول هرماه در اختیار خانواده باشند .

وی با اشاره به زمان اجرای برنامه های نوروزگار در برج میلاد گفت: شهروندان از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانند از برنامه های ویژه نوروز برج استفاده کنند. ضمن اینکه بازدید از برج نیز تا اول فروردین بر جای خود برقرار است.

  • اعمال تخفیف به تورهای نیم روزه و یک روزه تهران گردی

وی اعمال تخفیف به تورهای نیم روزه و یک روزه تهران گردی اشاره کرد و گفت : در این مورد براساس دستور ستادگردشگری عمل می کنیم و تخفیفات طبق نظر آنها اعمال می شود در مورد تعرفه بازدیدد از برج در سال 95 نیز هنوز تصمیمی نگرفته ایم .

مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه درپاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر انحصار فعالیت کنسرت ها و کنسرت گذاران در برج میلاد تصریح کرد: من به صراحت این ادعا را رد می کنم و با هر گونه اقدامی که مساله ایجاد کند مقابله می کنم.

شریفی همچنین به موضوع حسابرسی ها اشاره و عنوان کرد : من در این مورد تمامی دفاعیات خود را به اعضای شورا و حسابرس تقدیم کردم و مطمئن هستیم تمامی موضوعات در برج از شفافیت برخوردارند و ضوابط را رعایت می کنند. به طور مثال بلیت بازدید از برج میلاد در تمامی مراحل صورت جلسه می شودو براساس شماره سریال فروخته می شود و پول آن نیز مستقیم به حساب خزانه شهرداری تهران واریز می شود .

وی حمایت از انجمن روبیک و واگذاری غرفه به این انجمن را از برنامه های سال 95 معرفی کرد و گفت: حجم برنامه های ما در سال جاری به هیچ عنوان نسبت به سال 93 کم نشده است .

  • رونمایی از وب سایت جدید برج میلاد تهران

مدیرعامل برج میلاد تهران در پایان خاطرنشان کرد: امسال پارک دلفین ها و سالن پینت بال نیز در نوروز با ارایه تخفیفات ویژه خدمات رسانی می کند .

دراین جلسه از وب سایت جدید برج میلاد به ادرس www.tehranmiladtower.ir رونمایی شد .

در همین زمینه حامد رهنما مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران گفت: پرتال برج میلاد تهران با توجه به کاربری های گوناگون خود همواره پذیرای کاربرانی با سلایق و نیازهای متفاوتی بوده است.

وی ادامه داد: از این روی این مجموعه بر آن شد تا برای دو دسته از کاربران اعم از گردشگرانی که جویای آشنایی مختصر و مفید نسبت به سازه برج میلاد تهران و امکانات گردشگری آن هستند از یک سوی و کاربرانی که پیگیر اخبار و رویدادهای جاری مجموعه می باشند از سوی دیگر پرتالی با دو نسخه طراحی گرافیکی متفاوت جهت پوشش تمامی نیازهای کاربران طراحی و پیاده سازی کند.

کد خبر 327530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha