دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فوتبالیستی مکزیکی به نام آلن پولیدو در مرز شمالی استان تامائولیپاس، یکی از خشن‌ترین استان‌های مکزیک ربوده شد.

فوتبالیست

براساس گزارش BBC، اين مهاجم 25 ساله  روز يكشنبه 29 مي 2016 پس از خروج از يك مهماني در نزديكي خانه‌اش در سيوداد ويكتوريا ربوده شده‌است. وي بازيكن تيم يوناني المپياكوس است و بارها در تيم ملي مكزيك نيز حضور داشته‌آست.

كشور مكزيك داراي بالاترين آمار آدم‌ربايي در جهان است، در حدي كه آمار دولتي نشان مي‌دهد سالانه هزار آدم‌ربايي در اين كشور انجام مي‌شود. اين درحالي است كه عده‌اي رقم حقيقي آمار آدم‌ربايي را 10 برابر بيشتر از آنچه دولت اعلام كرده مي‌دانند.

رسانه‌هاي محلي مي‌گويند اين فوتباليست جوان مهماني را به همراه يكي از دوستانش ترك كرد و پس از آن خودروي آنها توسط چندين خودروي ديگر محاصره شد. 

6 مرد با صورت‌هاي پوشيده اين مهاجم جوان را به زور از ماشين خارج كرده و به همراه خود بردند،‌درحالي كه دوست او بدون هيچ آسيبي در خودرو به جا ماند.

تامائوليپاس خشن‌ترين استان مكزيك به شمار مي‌رود تا اندازه‌اي كه دولت مكزيك به تازگي نيروهاي امنيتي بيشتري را براي مهار عمليات كارتل‌ها در اين منطقه گماشته‌است.

ده‌ها نفر طي هفته‌هاي اخير در مرزهاي اين استان جانش خود را از دست داده‌اند، زيرا اين مرزها محل تردد قاچاقچيان مواد مخدر به سوي آمريكا است.

پوليدو در ماه جولاي سال 2015 به تيم يوناني المپياكوس پيوست و تا پايان فصل در 15 بازي 6 گل به ثمر رساند.

کد خبر 335425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha