وقتی زن جوان به همراه خواهرش سوار خودروی مرد موردعلاقه‌اش شد نمی‌دانست، او نقشه‌ شومی در سر دارد.

12خرداد امسال دختر17ساله‌اي به همراه خواهرش به اداره پليس رفت و مدعي شد كه جواني او را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده است. وي در توضيح ماجرا گفت:خواهرم يك سال پيش با شوهرش اختلاف پيدا كرد و تصميم به جدايي گرفتند. پس از طلاق، معمولا براي انجام كارهاي نفقه فرزندشان و مهريه خودش به دادگاه خانواده مي‌رفت كه در يكي از همين روزها با مردي به نام محسن آشنا شد. وي ادامه داد: روز حادثه خواهرم وقت دادگاه داشت كه از من خواست همراهش بروم.

آن روز سوار ماشين محسن شديم و به سمت دادگاه رفتيم. در آنجا خواهرم از من خواست تا چند دقيقه در ماشين محسن منتظر بنشينم تا برگردد. اما محسن به محض رفتن خواهرم، راه افتاد و مدعي شد كه قصد انجام كاري را دارد و فورا برمي‌گردد. اما من به‌شدت ترسيده بودم و تصميم گرفتم در ماشين درحال حركت را باز و از دست او فرار كنم كه ناگهان او ضربه‌اي به دستم زد و تهديد كرد كه اگر حرفي بزنم يا تكان بخورم مرا مي‌كشد.

محسن در محلي خلوت با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد تا اينكه با سر و صداي من چند نفر آمدند و او از ترسش مرا رها كرد و متواري شد. با اين شكايت، متهم دستگير و صبح ديروز براي بازجويي به شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران منتقل شد. اوكه جواني 29ساله و سابقه‌دار است منكر اتهام آدم ربايي و آزار و اذيت شد و گفت:

اين دختر نوجوان به دروغ به خواهرش گفته كه من او را ربوده‌ام چرا كه همان روز با من تماس گرفت و گفت اگر 5ميليون تومان به حسابش واريز نكنم از من به جرم آدم ربايي شكايت مي‌كند و مرا به زندان مي‌اندازند. آنها با اين شكايت دروغين قصد باجگيري از مرا دارند.به گزارش همشهري، اين متهم كه اعتياد به هروئين و شيشه دارد با قرار قانوني در اختيار مأموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

کد خبر 338853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha