همه‌چیز از فکر تابستان شروع شد؛ از فکر رفتن، فکر راه رفتن؛ سفر، پیاده‌روی، مهمانی، گردش... رفتن ما را به یاد پاهایمان انداخت که بارمان را می‌کشند و به یاد کفش‌هایمان. کفش‌ها... کفش‌های عزیز... موضوع مسابقه‌ی تابستانی کفش است...

دوچرخه شماره ۸۳۴

    دوچرخه شماره ۸۳۴

     

  • مسابقه‌ي داستان

يك‌لنگه كفش ناشناس در جاكفشي

 

فكر كنيد يك روز يا يك شب لنگه‌كفش ناشناسي در جاكفشي‌تان پيدا كنيد... فكر كنيد... فكر كنيد... بعد با اين موضوع يك داستان بنويسيد! داستان‌هايتان بايد حداكثر در 500 كلمه نوشته شده باشد.

 

  • مسابقه‌ي عكس

كفش‌گرفت!

 

شما هم خيلي وقت‌ها اين كار را مي‌كنيد. همين‌طور كه ايستاد‌ه‌ايد يا نشسته‌ايد، از پاهايتان با كفش عكس مي‌گيريد. حالا همين‌ها را براي دوچرخه بفرستيد. يادتان باشد كفش‌‌ها را بايد خودتان پوشيده باشيد.

 

  • مسابقه‌ي شعر

كفش‌ها و پياده‌رو

 

كفش‌ها و پياده‌روها خاطره‌هاي زيادي با هم دارند و گفت‌وگوهاي زيادي. شعرشان را شما بسراييد.

 

  • مسابقه‌ي تلفني

با كلمه‌هاي زير جمله بسازيد!

 

فكر مي‌كرديد بزرگ شده‌ايد و دوره‌ي جمله‌سازي گذشته. نه نگذشته! اين مسابقه‌ي الو دوچرخه است! شما بايد با كلمه‌هاي «كفش»، «گلابي»، «دسته‌كليد»، «پنج‌شنبه» و «خورشيد» يك داستانك سه‌جمله‌اي بنويسيد.

 

  • اين‌ها را بخوانيد و به آن‌ها عمل كنيد!

شرايط مسابقه:

* مسابقه‌ها براي 12 تا 17ساله‌هاست.

توجه توجه! در پايان دهمين دوره‌ي خبرنگار افتخاري، خبرنگاران جوان اين دوره هم مي‌توانند در اين مسابقه‌ها شركت كنند.

* ارسال كپي شناسنامه براي دوستاني كه تا به‌حال در مسابقه‌هاي دوچرخه شركت نكرده‌اند يا خبرنگار افتخاري نبوده‌اند، الزامي است.

* مهلت شركت در مسابقه تا پايان تير‌ماه است.

 

  • راه‌هاي شركت در مسابقه:

* مسابقه‌هاي نوشتني (شعر و داستان) را مي‌توانيد با نامه يا اي‌ميل يا تلگرام بفرستيد. در پايان نوشته، اسم، سن و شهرتان را بنويسيد.

* راه‌هاي شركت در مسابقه‌ي عكس متنوع است. مي‌توانيد سي‌دي عكس‌ها را پست كنيد يا عكس‌ها را اي‌ميل كنيد يا از طريق تلگرام بفرستيد. يك راه ديگر هم اين است: در اينستاگرام آن‌ها را دايركت كنيد، يا آن را در صفحه‌ي خودتان بگذاريد و صفحه‌ي دوچرخه را روي آن تگ كنيد. هرجور كه عكس‌هايتان را مي‌فرستيد، نوشتن اسم كامل، سن و شهرتان را فراموش نكنيد.

براي مسابقه‌ي تلفني هم بايد با الودوچرخه (23023180) تماس بگيريد. لطفاً با صداي بلند و واضح اسم كامل، سن، شهر و شماره‌ي تلفنتان را بگوييد و بعد جمله‌هايتان را بخوانيد.

کد خبر 337458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha