یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
۰ نفر

خبر > کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌روزها مهمانی مهر و نیایش را برای مخاطبان خود برپا کرده است.

دوچرخه شماره ۸۳۵

به گزارش هفته‌نامه‌ي دوچرخه، مجتبي دانشور، مديركل روابط‌عمومي و امور بين‌الملل کانون پرورش فکری درباره‌ي اين برنامه مي‌گويد: «با توجه به اين‌كه در آستانه‌ي تابستان هستيم و مدارس تعطيل‌اند، بحث اوقات فراغت و پيش‌بيني فعاليت‌هاي مناسب براي كودكان و نوجوانان پيش مي‌آيد. امسال به‌خاطر تقارن تعطيلات تابستاني و ماه مبارك رمضان، كانون، مجموعه فعاليت‌هاي تابستاني خود را با مهماني مهر و نيايش آغاز مي‌كند.

در بخش نمايشگاه اين مهماني، بيش از 20 غرفه با فعاليت‌هاي متنوع مثل كارگاه‌ ساخت انيميشن،كارگاه‌ سفال و عروسك‌سازي، نمايش و جُنگ‌هاي شادي و نمايش 10 فيلم با موضوع مذهبي‌ داير است.

 اما در اين مهماني يك غرفه هست به‌نام «دوباره مي‌خوانم». در اين غرفه براي بيمارستان‌هاي كودكان، كتاب‌هاي اهدايي جمع‌آوري مي‌شود. بهاره جهاندوست، مدير اجرايي گروه سلامت و هنر دراين‌باره توضيح مي‌دهد:

«گروه سلامت و هنر يك گروه مردم نهاد است كه  زير نظر  دانشگاه علوم پزشکی تهران فعاليت مي‌كند. تصميم گرفتيم كه بخش كودكان بيمارستان‌ها و بيمارستان‌هايي را كه مخصوص كودكان است از لحاظ كتاب‌ و لوازم كمك آموزشي تجهيز كنيم تا زماني كه كودك ناگزير است در بيمارستان بستري باشد از اين امكانات برخوردار شود. ما محصولات فرهنگي را از مردم تحويل مي‌گيريم و بنا به گروه‌بندي سني به بيمارستان‌ها اهدا مي‌كنيم.

 اجراي نمايش و برگزاري نمايشگاه‌هاي نقاشي براي كودكان بيمار از ‌ديگر فعاليت‌هاي اين گروه است. هم اكنون كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان 5هزار جلد به اين گروه  اهدا كرده است، ناشران كتاب كودك و نوجوان هم آمادگي خود را براي اهداي كتاب اعلام كرده‌اند و مردم، به‌ويژه كودكان و نوجوانان هم مي‌توانند با اهداي كتاب و لوازم كمك آموزشي، به پربار شدن اين طرح كمك كنند.»

کد خبر 337932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha