یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

پگاه شفتی: ژاپن یا همان سرزمین آفتاب تابان، حسابی از کشور ما دور است، اما با رشد فناوری، دنیا روزبه روز کوچک‌تر می‌شود. پس چندان تعجب ندارد که با سفارش اینترنتی، یک محصول ژاپنی را درست پشت در منزل تحویل بگیرید!

دوچرخه شماره ۸۳۵

در عصر اینترنت حالا بسیاری از خریدها را می‌توان نشسته، لم‌داده یا حتی خوابیده از پشت کامپیوتر انجام داد. به‌خصوص که حالا با برداشته‌شدن تحریم‌های غیرانسانی علیه ایران، درهای دنیا به روی این سرزمین باز شده و دامنه‌ی انتخاب کاربران از اینترنت به کل کره‌ی زمین گسترش خواهد یافت. حالا به‌جای این‌که بلیت‌های گران‌قیمت رزرو کنید، می‌توانید از یک مغازه‌ی اینترنتی در ژاپن دیدن کنید.

محصولات ژاپنی همیشه جالب‌اند. این محصولات حاصل ایده‌هايی هستند که خیلی زود به تولید رسیده‌اند و شاید با نگاه کوتاهی به این تولیدهای فناورانه، با دنیای ایده‌های ژاپنی بیش‌تر آشنا شویم.

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

 

  • حيوان خانگي ارزان !

در کشور ژاپن هزینه‌ی نگه‌داری از یک حیوان خانگی بالا است و به‌همین دلیل حیوان خانگیِ ابزارکی به‌نام «تاماگوچی» حسابی محبوب است. این حیوان که در واقع یک ابزارک الکترونیکی است درست مثل یک حیوان واقعی طراحی شده و به توجه صاحبش نیاز دارد.

تاماگوچی در ازای توجه و مراقبت خوب صاحبش به او امتیاز می‌دهد و می‌تواند با تاماگوچی‌های دیگر هم ارتباط برقرار کند.

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

 

  • تخت خشك‌كن !

این وسیله مخصوص آب و هوای مرطوب است. در مناطقی که هوا مرطوب است، تختخواب یا بستر، رطوبت را به خودش جذب می‌کند و خیس می‌شود و این اصلاً برای کسی که بعد از یک روز کار سخت فقط می‌خواهد بخوابد خوشایند نیست.

به همین دلیل با نصب این وسیله به بستر کاربر با خیال راحت شب را در آن به صبح می‌رساند.

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

 

هم‌خواني بي‌صدا !

«كارائوكه» نام یک دستگاه تمرین آواز است. این دستگاه، موسیقی و متن را پخش می‌کند و با علامت‌گذاری متن، کاربر می‌تواند درست مانند خواننده‌ی اصلی فراز و فرود کلام را بخواند.

اما این یک كارائوكه‌ي بی صدا است مخصوص کاربرانی که دوست دارند فقط خودشان صدایشان را بشنوند. در این ابزارک قیف‌مانند کاربر هرچه‌قدر هم فریاد بزند، کسی جز خودش صدایش را نمی‌شنود.

این دستگاه بر روی گوشی هوشمند هم نصب می‌شود و نیازی به ملحقات پیچیده‌ی كارائوكه ندارد.

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

 

  • پوشش صدا !

«هلوکیتی» نام برند یک گربه‌ی عروسکی و بسیار محبوب است. این گربه اما کمی با هلوکیتی‌های دیگر متفاوت است و با صدا سر و کار دارد.

این ابزارک کوچک و دوست‌داشتنی برخلاف ظاهرش، یک کارکرد مهم دارد و آن هم پوشش سر و صدایی است که کاربر نمی‌خواهد از اتاق بیرون برود.

 

دوچرخه شماره ۸۳۵

 

  • يخ‌هاي فوجي در ليوان !

کوهستان فوجی از مشهورترین کوه‌های ژاپن است. در ژاپن عکس یا پوستر این کوه را می‌توان همه‌جا دید، حتي توی لیوان؟

بله فوجی حتی توی یک لیوان. با یک قالب یخ مخصوص کاربر می‌تواند آب یا هر مایع دیگری را در این قالب بریزد و آن را در فریزر بگذارد تا یخ بزند.

حالا یک تکه یخ کاملاً شبیه به فوجی با همان رنگ و سایه‌روشن‌ها در لیوان داریم!

کد خبر 337959

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha