خبر > با شروع فصل تابستان و تعطیلات طولانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مثل هرسال اردوهای تابستانه برگزار می‌کند.

دوچرخه شماره ۸۳۹

«طبیعت‌گردی و بازی» دو محور موضوعی اردوهای تابستانی کودکان و نوجوانان، ویژه‌ي اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تعیین شده است.

به نظر كارشناسان كانون پرورش فكري، اردو یکی از مؤثرترین فعالیت‌ها براي جذب و پایدارسازی اعضا است که فرصت زندگی مستقل را به همراه تعامل و همکاری گروهی برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند.

ضمن اين‌كه شركت در اردو، در توانمندسازي آنان بسيار مؤثر است. به گزارش هفته‌نامه‌ي دوچرخه و به نقل از روابط‌عمومي و امور بین‌الملل کانون پرورش فكري، با توجه به نياز بشر امروز و به‌ويژه وضعيت خاص كشور ما، طبيعت‌گردي و توجه به محيط‌زيست و طبيعت بايد به‌طور جدي مورد توجه قرار گيرد و انتظار مي‌رود كه در اردوها به اين امر پرداخته ‌شود.

هم‌چنين بازي، به‌ويژه بازي‌هاي بومي از ويژگي‌هاي‌ اردوهاي امسال خواهد بود. اين اردوها در استان‌هاي مختلف براي اعضاي دختر و پسر برگزار مي‌شود و براساس امكانات استان‌ها، مدت زمان اردوها  تعيين مي‌شود.

اين اردوها معمولاً به شكل شبانه‌روزي برپا مي‌شوند. البته فقط كودكان و نوجواناني كه عضو كانون پرورش فكري هستند مي‌توانند در اين اردوهاي تابستاني شركت كنند.

کد خبر 341397

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha