همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای از رئیس سازمان نظام پزشکی کشور خواست تا هر چه زودتر نسبت به اعلام نتیجه نهایی پرونده درمانی مرحوم عباس کیارستمی اقدام شود.

به گزارش ایرنا، سیدحسن هاشمی، در این نامه با اشاره به طولانی شدن مدت بررسی پرونده درمانی مرحوم کیارستمی آورده است: ضمن تشکر از عنایت جناب عالی و زحمات تیم تخصصی بررسی پرونده درمانی هنرمند ارجمند زنده یاد عباس کیارستمی، علیرغم گذشت یک ماه از زمان ابلاغ قبلی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وزیر بهداشت در این نامه خطاب به رئیس سازمان نظام پزشکی تاکید کرده است: لازم است این پرونده فارغ از اینکه شاکی خصوصی دارد یا خیر، به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و پاسخ مناسب به پرسش‌های افکار عمومی ارائه شود.

هاشمی در قسمت دیگری از این نامه با اشاره به لزوم آگاهی مردم نسبت به نتیجه بررسی این پرونده متذکر شده است: دستور فرمائید با حفظ دقت و امانت، پرونده هر چه سریعتر بررسی و نتیجه به اطلاع ملت شریف ایران برسد تا خدشه‌ای بر اعتبار آن نهاد صنفی وارد نیاید.

وزیر بهداشت در این نامه ضمن اشاره به پیگیری این پرونده توسط وزارت بهداشت آورده است: نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چون گذشته در تمام مراحل، همکاری لازم را با سازمان نظام پزشکی خواهند داشت.

عباس کیارستمی کارگردان بزرگ سینمای ایران و سازنده آثار مطرحی چون «خانه دوست کجاست» و «طعم گیلاس» که برای درمان بیماری خود به فرانسه رفته بود، 14 تیر ماه امسال در سن 76 سالگی درگذشت.

کد خبر 342698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha