چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

سپنتا سلیمی: نوبتی هم باشد، در آستانه‌ی ماه مهر و باز‌شدن مدرسه‌ها، نوبت ابزارک‌های مدرسه‌ای است. وقتی همه‌چیز حال و هوای مدرسه پیدا کند، دنیای ابزارک‌ها هم مدرسه‌ای می‌شود.

دوچرخه شماره ۸۴۶

در اين فصل ابزارك‌هاي مدرسه‌اي خود را نشان مي‌دهند؛ ابزارک‌هایی که می‌توانند فصل مدرسه را زیبا و هیجان‌انگیز کنند.

حتي اگر اين ابزارك‌ها هنوز ساخته نشده باشند و فقط ایده‌ي آن مطرح باشد و هنوز به بازار نیامده باشند. با اين فرض انداختن  نگاهی به این ابزارک‌ها، خالی از لطف نیست.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

  • چرك‌نويس و پاك‌نويس در يك لحظه

در ظاهر مثل یک خودنویس معمولی است و همه‌چیز در درون این خودنویس می‌گذرد: کاربر با خطی هرچه‌قدر ناخوانا و با آخرین سرعت ممکن روی کاغذ می‌نویسد و تا جایی که بتواند از معلم عقب نمی‌ماند.

اما همه‌ی نوشته‌ها با ارتباط بي‌سیم قلم هوشمند با رایانه در همان لحظه به رایانه منتقل می‌شود. در مرحله‌ی بعدی کاربر فقط کافی‌ست با یک اشاره نوشته‌هایش را که در دفتر مخصوص نوشته است، به حالت تایپ شده تبدیل کند.

هم‌چنین با اشاره بر روی هر کلمه به آن شرح صوتی یا نوشتاری اضافه کند. به‌همین راحتی چرک‌نویس تبدیل به پاک‌نویس تایپ شده می‌شود.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

  • كوله‌پشتي همه‌كاره!

کوله‌پشتی، شاید یکی از اولین ملزومات مدرسه باشد. اما مگرمی‌شود، دانش‌آموزان امروزی همه‌ی وسایلشان را در کوله‌پشتی بگذارند؟ آن هم وسایل حساسی مثل کامپیوتر با تمام ملحقاتش از ماوس گرفته تا سیم و کابل.

خب، این کوله‌پشتی مي‌گويد كه برای همه‌ی این‌ها جا دارد. یک جای مخصوص و ضدضربه برای لپ‌تاپ، ماوس و کابل. جاهای دیگري هم برای کتاب و دفتر و... در نظر گرفته شده است.

طراحی این کیف طوری است که حتی اگر سنگین شد، کم‌ترین فشار را بر کاربر بیاورد و هم‌چنین با بدنه‌ی ضدآب آن، کاربر می‌تواند در زیر باران و برف کامپیوترش را به هرکجا که می‌خواهد ببرد.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

  • ميني‌ماوس قابل حمل!

اگر موقع تکلیف‌های کاری مدرسه با کامپیوتر و درست در لحظه‌های حساس از دست ماوس کلافه می‌شوید، مایکروسافت یک ماوس مخصوص همین لحظه‌ها و نه‌چندان گران طراحی کرده است.

این ماوس نیازی به پد مخصوص ندارد و بدون سیم می‌تواند روی هرسطحی حتی فرش و موکت هم به راحتی حرکت کند و دستورات کاربر را اجرا کند.

این ماوس بي‌سیم است و اگر یو‌اس‌بی مخصوصش را به رایانه متصل کنید، می‌توانید تا9 متر دورتر از کامپیوتر هم با آن کار کنید.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

  • آب بنوش!

نوشيدن آب از نیازهاي  اساسی نوجوان دانش‌آموز است، نیازی که بسیاری از دانش‌آموزان چندان به آن اهمیت نمی‌دهند و در دوران مدرسه بیش‌تر از هر زمانی فراموش می‌کنند آب بنوشند.

این قمقمه‌ی هوشمند فقط برای نوجوانان دانش‌آموز طراحی شده و نوجوان با یک بازی ساده و جذاب که شبیه به حیوانات مجازی خانگی ژاپنی طراحی شده، در هر‌حالتی از نوشیدن آب غافل نمی‌شود.

 

دوچرخه شماره ۸۴۶

 

  • خداحافظ سروصدا!

می‌خواهی زود بخوابی و زود بیدار شوی، اما خانه‌تان بیش از حد شلوغ است؟

این گوشی‌ها برای دفع سر و صدای مزاحم ساخته شده‌اند. کاربر آن‌ها را در گوشش می‌گذارد و از شر صداهای اطرافش خلاص می‌شود. این دستگاه می‌تواند صداهایی را که برای کاربر آرامش‌بخش است و او را به‌خواب می‌برد پخش کند. مثل صدای جنگل یا جیرجیرک.

کاربر هم‌چنین می‌تواند با تنظیم این گوشی، زنگ بیداری را فقط در گوش خودش بشنود و بدون اینکه کس دیگری را با صدای زنگ گوش‌خراش ساعت از خواب بیدار کند، بیدار شود.

کد خبر 346430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha