یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

خبر > باز هم مهر آمد و شهر در تکاپوی بازگشایی مدارس. امسال (سال ۱۳۹۵) مدرسه‌ها در روز سوم مهرماه باز شد. در شهر تهران شخصیت‌های فرهنگی‌هنری یا سیاسی در مدرسه‌ها حضور پیدا کردند و زنگ مدرسه‌ را به صدا در آوردند.

دوچرخه شماره ۸۴۷

كمبود معلم هم كه معمولاً بحث شروع سال تحصيلي است با ورود 27‌هزار معلم جديد تمام مي‌شود. علي زرافشان، رئیس ستاد پروژه‌ي ملی مهر وزارت آموزش و پرورش مي‌گويد: «از مهر امسال 27‌هزار معلم جدید در مدارس کشور تدریس می‌کنند.»

او ادامه مي‌دهد: «امسال با توجه به ورود نخستین دوره‌ي فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، 27هزار معلم جدید به مدارس خواهند آمد.»

او هم‌چنين تأکید مي‌كند كه برای شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

مجتبي يزداني، معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم مي‌گويد: «طرح استقبال از مهر كه از 23شهريور‌ آغاز شده، تا 11مهر ادامه خواهد يافت. اين طرح توسط سازمان‌ها و شركت‌هاي زيرمجموعه‌ي اين معاونت و نيز مناطق 22گانه‌ي شهر تهران در بيش از 63  بخش اجرا خواهد شد.»

او با بيان اين‌كه اداره‌ي كل امور خدمات شهري و بازرسي شهرداري تهران به‌عنوان دستگاه ناظر بر عملكرد مناطق و سازمان‌هاي تابعه‌ي حوزه‌ي معاونت خدمات شهري و محيط‌زيست است، مي‌گويد:

«در اين طرح، سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز، مديريت پسماند، زيباسازي، آتش‌نشاني، شركت‌هاي ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، شهربان و حريم‌بان، شهروند و ستاد محيط‌زيست و توسعه پايدار و نيز مناطق 22گانه‌، مشاركت و همكاري دارند.»

معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه، اقدام‌هاي زير‌مجموعه‌ي اين معاونت و نيز مناطق 22گانه‌ي شهر تهران را اعلام مي‌كند و مي‌گويد: «به‌همين مناسبت سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهر تهران به تأمين شاخه‌هاي گل و گلدان براي توزيع در مراكز آموزشي مي‌پردازد.

هم‌چنين ترميم و مرمت فضاي سبز پيرامون و داخل محوطه‌ي مراكز آموزشي، هرس درختان و كاشت نهال، درختچه و گل و گياه در باغچه‌هاي داخل محوطه مراكز آموزشي، نصب و ترميم تجهيزات ورزشي، نصب نيمكت و سطل زباله و... ازجمله اقدامات اين سازمان است كه توسط مناطق، اجرايي مي‌شود.»

کد خبر 347029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha