سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
۰ نفر

ترجمه‌ی پگاه شفتی: فقط دو روز به پایان سال ۲۰۱۶ میلادی باقی مانده است و دنیای فناوری با دستان پر به سال جدید وارد می‌شود.

دوچرخه شماره ۸۶۰

ابزارک‌هایی که سال 2016 به بازار عرضه شدند، هر کدام حاصل ایده‌ای نو و فكري تازه بودند، اما احتمالاً چندتا از آن‌ها قرار است بیش از بقیه عاشقان فناوری را شیفته کند. در اين‌جا با برخي از آن‌ها آشنا مي‌شويد.

دوچرخه شماره ۸۶۰

  • پهپاد راحت!

پهپادي كه تصويرش را مي‌بينيد، پهپادي حرفه‌ای با کارکردی بسیار آسان است که حتی یک کودک نیز می‌تواند به راحتی با آن کار کند. این پهپاد می‌تواند از ارتفاع و زاویه‌ی مورد نظر کاربر فیلم و عکس با کیفیت اچ‌دی تهیه کند و با حرکت‌هاي نمایشی، جلوه‌ی خاصی به فیلم‌های کاربر بدهد.

این پهپاد می‌تواند کودک درون هرکاربری را حسابی سر ذوق بیاورد و بهترین پهپاد خانگی با کارکردی نه چندان پیچیده باشد که در سال 2016 ميلادي به بازار آمد.

 

دوچرخه شماره ۸۶۰

  • شارژر پرسرعت!

با «لوموپک» آشنا شوید، دستگاهی که می‌تواند یک گوشی هوشمند را فقط در شش دقیقه به طور کامل شارژ کند. این دستگاه کوچک و قابل حمل لیتیوم یونی، در حال حاضر پرسرعت‌ترین شارژکن دنیاست و کاربر وقتی آن را با خود دارد، می‌تواند بدون نگرانی روزها و ساعت‌ها با گوشی‌اش مشغول باشد.

 

دوچرخه شماره ۸۶۰

  • يك دوچرخه مانند خودرو!

نام اين دوچرخه، «سروِلو» است و طراحی شده برای دورترین مسیرها. با این دوچرخه کاربر می‌تواند روزها و روزها رکاب بزند و دنده‌هایی دارد مخصوص مسیرهای دشوار و سخت. این دوچرخه‌ی آیرودینامیک، محفظه‌ا‌ی مخصوص برای نگه‌داری غذا دارد که می‌تواند تا مدت‌ها نیاز کاربر به انرژی را تأمین کند.

 

دوچرخه شماره ۸۶۰

  • لامپ هوشمند!

این‌روزها بیش‌تر کاربران به نور گوشی‌های هوشمند عادت کرده‌اند و همه عادت دارند در شرایط اضطراری از نور گوشی استفاده کنند. اما لامپ هوشمند «كاسا» از طریق ارتباط بي‌سیم یا بلوتوث با گوشی هوشمند ارتباط برقرار می‌کند و با نوری با طیف و رنگ‌های گوناگون فضا را روشن می‌کند.

 

دوچرخه شماره ۸۶۰

  • بلندگوي ضدضربه!

بلندگوها هم اين‌روزها جايگاه مهمي در دنیای فناوری دارند، اما این بلندگو «جی‌تیوب» نام دارد و نسل جدید بلندگوها به شمار مي‌آيد. این ابزارک با پخش صدا از طریق ارتباط بي‌سیم یا بلوتوث، از آب، ضربه و... جان سالم به در می‌برد و در هروضعيتي صدا را با کیفیت عالی پخش می‌کند.

این بلندگو ساییده يا پاره نمی‌شود و به راحتی در فعالیت‌های ماجراجویانه‌ی کاربر مانند قایق‌سواری یا کوهنوردی او را همراهی می‌کند.

 

دوچرخه شماره ۸۶۰

  • استريل خودكار!

در دنیایی که میکروب‌ها و باکتری‌های مضر، روز به روز قوی‌تر می‌شوند، حتماً «اِلی» کاربردهای زیادی خواهد داشت. الی نام این دستگاه است که با کمک اشعه‌ی یو‌وی، می‌تواند میکروب‌ها و باکتری‌ها را در سطح دی‌ان‌ای، نابود کند. باکتری‌های خطرناکی مانند سالمونلا، ای‌کلای، استافیلوکوک و...

این دستگاه استریلیزاسیون قابل حمل می‌تواند وسایل آلوده‌ای مانند گوشی تلفن‌همراه، کلید یا شیشه‌ي شیر کودک را در چند لحظه استریل کند.

کد خبر 356901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha