همشهری آنلاین: نخستین انتخابات الکترونیک هیات مدیره خانه‌های مطبوعات روز چهارشنبه ۱۰خرداد آغاز شد.

خانه مطبوعات

بنابر اعلام ستاد مرکزی برگزاری انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات، انتخابات در 20 استان از طريق سامانه khanehmatbooat.ir برگزار می شود و طبق برنامه نتایج انتخابات هیات مدیره هر استان به تفکیک آرای منتخبان تا پایان روز چهارشنبه 10 خرداد اعلام می شود.

2212 نفر که عضویت آنها توسط خانه های مطبوعات هر استان و با نظارت ادارات ارشاد استانها تایید شده، می توانند در انتخابات شرکت کنند.

شایان ذکر است 491 نفر به عنوان نامزد انتخابات تایید شده اند که از این تعداد 363 نفر برای عضویت در هیات مدیره و 128 نفر برای بازرسی نامزد شده اند.

اسامی و تصاویر نامزدهای انتخابات علاوه بر تعرفه های طراحی شده در سامانه خانه مطبوعات و قابل رویت برای هر عضو دارای حق رای، به صورت آنلاین روی سامانه قابل مشاهده است.

شایان ذکر است انتخابات در استانهای «خوزستان، همدان، هرمزگان و زنجان» به دلیل به نصاب نرسیدن اعضا یا نامزدها، در مرحله دوم برگزار می شود. همچنین انتخابات الکترونیکی در 8 استان «تهران، مرکزی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان و گیلان» به دلیل اینکه انتخابات آنها به تازگی برگزار شده، برگزار نمی شود.

شماره تماس 84095145 برای رفع مشکلات احتمالی اخذ رای تا پایان ساعت رای گیری پاسخگوی افراد است.

کد خبر 371959

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha