همشهری آنلاین: کنسول جدید مایکروسافت Xbox One X را می‌توان به جرات قویترین کنسول ساخته شده در جهان نام برد و این درحالی است که دربازار دو نوع کنسول ایکس‌باکس وان وجود دارد.

سایبر

شاید برای بسیاری از گیمرها و آدم‌های عادی این سوال وجود آید که الان که دو مدل از ایکس‌باکس وان در بازار موجود است، کدام ارزش خرید را دارد؟ برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید باید دریابید که این دونوع کنسول چه تفاوت‌هایی با هم دارند.

مایکروسافت در کنفرانس E3 امسال نمایش خود را با رونمایی از کنسول جدید خود Xbox One X آغاز کرد که بسیار تاثیر گذار بود. خود کمپانی مایکروسافت از این کنسول تحت عنوان قویترین کنسول ساخته شده در دنیا یاد کرد. حالبه دور از همه این حرفا این دو نوع کنسول چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

  • طراحی

شکل One X کوچکتر و نازک‌تر همچنین سبک تر از One S است. One S فقط در طرح سفید وارد بازار شد همینطور One X هم فقط در طرح مشکی فعلا طراحی شده است.

  • عملکرد

وقتی بحث عملکرد مطرح می‌شود، One X طوری طراحی شده که بتوان با بالاترین عملکرد بازی‌های سنگین امروزی را اجرا کند.

قبلا گفته شد در بین کنسول‌های نسل هشتم One X قوی‌ترین کنسول دنیا است. اما بحث عملکرد One S بسیار متفاوت می‌باشد، اینطور که تکنولوژی به کار رفته در One S همان تکنولوژی به کار فته در ایکس‌باکس‌های معمولی است.

پردازشگر استفاده شده در One X هشت هسته با فرکانس 2.3 گیگاهرتز می‌باشد همچنین این کنسول از یک هارد 1 ترابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. این درحالی است که One S از پردازشگر هشت هسته‌ای AMD با فرکانس 1.75 گیگاهرتز با هارد 500 و 1 ترابایت قابل خرید است.

سایبر

توجه دشته باشد اختلافاتی که در این دو کنسول شاهد آن هستید دلیل بر ضعف One S نیست. و اگر کسی این کنسول را خریداری کند هم می‌تواند از بازی کردن لذت ببرد.

قیمت One S الان حدود 200 دلار و One X 500 دلار است. برای خرید کنسول بهترین کار این است اول بودجه خود را در نظر بگیرید بعد ببینید که از کنسول خود چه انتظاراتی دارید. حقیقتی که باید در نظر بگیرید این است که One S هم می‌تواند کار شما را راه بی‌اندازد ولی اگر دنبال بی نهایت می‌گردید باید One X را امتحان کنید.

منبع: itechpost

کد خبر 374822

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha