شرکت مایکروسافت تولیدکننده ایکس‌باکس، یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در جهان، روی نسخه جدیدی از این دستگاه کار می‌کند که قابلیت رقابت با Apple TV را خواهد داشت.

ایکس باکس

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ناین‌توفایومک، مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ سری اس ایکس‌باکس را معرفی کرد که دستگاه مقرون به صرفه‌تری برای انجام بازی‌های کنسولی بود. اکنون به‌نظر می‎‌رسد نسخه در حال طراحی این دستگاه نیز در مقایسه با رقیب خود از شرکت اپل قیمت پایین‌تری داشته باشد.

نسخه جدید دستگاه ایکس باکس، در حال حاضر کی‌استون (Keyston) نام گرفته است. این دستگاه جدید به جای اینکه یک کنسول بازی کامل باشد، بر استریمینگ (از جمله بازی‌های استریم) متمرکز خواهد شد. استریمینگ تکنیک ارسال، دریافت و نمایش فایل‌های چندرسانه‌ای به‌صورت لحظه‌ای است بدون اینکه نیاز به دانلود همه فایل باشد.

جزئیات مربوط به این دستگاه در حال حاضر نامشخص است، اما یک سخنگوی مایکروسافت گفته این شرکت قصد دارد تجربه ایکس باکس را از طریق یک «سخت‌افزار کم‌هزینه» جدید در دسترس قرار دهد. به گفته این سخنگو کی‌استون را می‌توان به هر تلویزیون یا مانیتوری متصل کرد.

بیشتر بخوانید:

در مورد زمان عرضه دستگاه جدید ایکس باکس در بازار هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، اما گفته شده مایکروسافت چند سالی است در حال توسعه این مدل است و هنوز باید چند ماه دیگر تا معرفی رسمی آن صبر کرد.

کد خبر 679348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha