همشهری آنلاین: تازه ترین شماره نشریه موسیقایی گزارش موسیقی با اختصاص پرونده ای به لیلی افشار، نوازنده صاحب نام و طراز جهانی گیتار بر پیشخوان نشریات قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین دراین شماره علاوه بر پرونده  لیلی افشار که حاوی گفت وگویی بلند و نیز مطالبی دیگر درباره وی است،[گیتار نوازی لیلی افشار در تالار وحدت] گفت وگویی با پیتر سلیمانی پور آمده است.

نقد جامعه شناختی کنسرت محمد رضا لطفی‌، نقدی بر سوییت سمفونیک رسول عشق وامید به رهبری لوریس چکناوریان ، گفت وگو با  پاکود لوکاچیا نوازنده نامی گیتار فلامنگو و مقالات و آثاری در زمینه این گونه موسیقایی ، معرفی تازه ترین آلبوم های موسیقی که به بازار عرضه شده اند، به همراه مطالبی درباره رخداده ای موسیقی در یکی دو ماه اخیر در این شماره آمده است.

انتشار مطالبی درباره کلود دبوسی نیز در شماره 6 و 7 نشریه گزارش موسیقی آمده است.
گزارش کنسرت های تابستان وهمچنین اخبار واطلاعاتی درباره موسیقی از خبرگزاری ها ورسانه های خبری اینترنتی از دیگر مطالب این نشریه است.

انتشار ضمیمه ای  به خواکین رودریگو و ارائه زندگی نامه و پارتیتور قطعه این وکاثیون و رقص از دیگر مطالب این نشره است.

در کنار نشریه سی دی صوتی از آثار کسانی که درا ین شماره درباره آنها گزارش ونقد و گفت وگویی آمده، قرار داده شده است تا خوانندگان بتوانند درک دقیق تری از مطالب نشریه داشته باشند.

گزیده ای از اجراهای لیلی افشار،منظومه شخصی از پیتر سلیمانی پور،بعد از ظهر رب النوع کشتزارها ازکلود دبوسی و قطعه گوستیاس بوئیناس – لوتسیا از پا کو دلوچیا در قالب سی دی در کنار این نشریه 140 صفحه ای با قیمت سه هزار تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 37508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز