همشهری آنلاین: در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ۴ بازی برگزار شد.

فوتبال

به گزارش ايسنا؛ در ادامه هفته هفتم ليگ برتر فوتبال؛ بازي‌هاي تراكتور سازي - پديده؛ پيكان - نفت طلائيه ؛ سايپا - پارس جنوبي و صنعت نفت مقابل فولاد برگزار و اين تايج بدست آمد:

  • تراکتورسازی یک- پدیده ۲

تیم فوتبال پدیده خراسان با برتری مقابل تراکتورسازی، جای پرسپولیس را در رده دوم جدول گرفت. دو تيم

در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند و در حالی که بازی تا دقیقه ۸۰ بدون گل دنبال می‌شد، با برتری ۲ بر یک پدیده به پایان رسید. برای تیم مهمان در این دیدار، قاضی و خانزاده گلزنی کردند و تک گل میزبان را ایران‌پوریان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در نیمه اول برای به ثمر رساندن گل به نتیجه ننشست و در حالی که در دقایق پایانی نیمه، میل به گلزنی بیشتر شده بود، تساوی بدون گل در اسکوربرد ورزشگاه نقش بست. در نیمه دوم نیز شاگردان گل‌محمدی برای پیروز شدن بر حملات خود افزودند اما گرفتن پنالتی به سود مشهدی‌ها در دقیقه ۸۰ ورق را برگرداند.

این پنالتی که با برخورد توپ به دست نادری برای پدیده گرفته شده بود، توسط محمد قاضی وارد دروازه شد. محمدرضا خان‌زاده نیز تنها سه دقیقه بعد، با ضربه‌ای زمینی از پشت محوطه جریمه گل دوم پدیده را به ثمر رساند.

محمدرضا خلعتبری بازیکن پدیده مشهد بعد از درگیری با ایران‌پوریان در دقیقه ۸۸ از زمین بازی اخراج شد.

ایران‌پوریان در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بعد از این گل، بازیکنان دو تیم لحظاتی با هم درگیر شدند و جو ورزشگاه متشنج شد.

پدیده مشهد با این برد، به همراه پرسپولیس، ۱۴ امتیازی شد اما با تفاضل گل برابر و به لطف یک گل زده بیشتر به رده دوم صعود کرد.

تراکتورسازان نیز با هفت امتیاز در رده نهم باقی ماندند.

  • پيكان 3 - نفت 1

شاگردان علی کریمی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نتیجه را واگذار کردند.

تيم نفت در حالی که ابتدا با گل دقیقه ۳ عیسی آل کثیر از پیکان پیش افتاده بودند، در پایان با نتیجه ۳ بر یک، بازی را واگذار کردند. برای پیکان، محمدصادق بارانی در دقیقه ۲۶ و مرتضی آقاخان در دقایق ۳۳ و ۷۸ گلزنی کردند.

پیکان با این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده چهارم رسید اما نفت با همان ۶ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

در دیگر بازی نیز سایپا و پارس جنوبی جم در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، به تساوی یک بر یک رسیدند. این در حالی است که بازی تا دقیقه ۸۶، بدون گل دنبال می‌شد اما ابتدا محمدرضا سلیمانی برای سایپا و در دقیقه ۹۶ وحید حمدی نژاد برای پارس جنوبی گلزنی کردند.

پارس جنوبی با این تساوی، ۱۷ امتیازی شد و به صدرنشینی خود تداوم بخشید. شاگردان دایی نیز با کسب یازدهمین امتیاز به رده پنجم رسیدند.

سايپا 1 - پارس جنوبي 1

تیم فوتبال پارس جنوبی که در این دیدار تا دقیقه ۹۱ با یک گل از سایپا عقب بود با خطای علیاری بازیکن سایپا روی علی دشتی بازیکن پارس جنوبی صاحب یک ضربه پنالتی شد و وحید حمدی‌نژاد گل تساوی را ثمر رساند.

این پنالتی اعتراض شدید علی دایی به داور و محمود زاده ناظر بازی را به همراه داشت.

 پس از پایان بازی، علی دایی و علیاری به سمت داور رفتند و نسبت به پنالتی که برای پارس جنوبی گرفته شد شدیدا اعتراض کردند، تا جایی که علیاری از کوره در رفت و کادر فنی سایپا او را از داور دور کردند و به خارج از زمین بردند.

علیاری هنگام خروج از زمین بطری آبی به سمت نیمکت پارس جنوبی پرت کرد و ضربه مشتی هم به شیشه نیمکت این تیم زد.

علی دایی هم چند دقیقه با داور جر و بحث کرد و سپس از زمین بازی خارج شد.

همچنین معدود هوادران سایپا هنگام خروج داور از زمین او را هو کردند.

  • صنعت نفت 0 - فولاد 1

 این بازی در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر فولادی‌ها به اتمام رسید.

در این نیمه علی اصغر عاشوری موفق شد تک گل بازی را در دقیقه 24 وارد دروازه نفتی‌ها کند. مهدی رحیم‌زهیوی و احمد عبدالله‌زاده نیز از تیم فولاد در دقایق 10 و 22 کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار را سیدمهدی سیدعلی برعهده دارد.

کد خبر 383024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha