یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ناتالیا کسپرسکی برای روس‌هایی که نگران آن هستند که گوشی‌هایشان مورد استراق‌سمع قرار بگیرد، راه حلی جدید را در انجمن تجاری در مسکو ارائه داده‌است.

براساس گزارش ديلي ميل، كسپزسكي در اين گردهمايي گوشي تايگا فون را رونمايي كرد، اسمارت‌فوني كاملا جديد كه توسط شركتي به نام InfoWatch Group و نرم‌افزار محافظتي توليد شده در شركت كسپرسكي ساخته شده‌است و تنها 260 دلار قيمت دارد.

اين گوشي ضدجاسوسي براي استفاده‌هاي شركتي ساخته شده‌است و از ويژگي‌هايي برخوردار است كه مي‌تواند محرمانه بودن تماس‌ها و ارتباطات كاربرش را تضمين كند. اين گوشي هوشمند اكنون در مرحله نهايي توليد قرار دارد.

رنگ گوشي تايگا سبز است تا نمادي از جنگل‌هاي شمال روسيه كه نام آن را يدك مي‌كشد باشد. نمايشگر 5 اينچي،‌ دو درگاه سيم‌كارت و دو دوربين از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي به شمار مي‌روند. اين گوشي با قيمتي در حدود 260 دلار پنج برابر ارزان‌تر از قيمت گوشي آي‌فون در روسيه است.

موبایل

تايگا فون اولين گوشي هوشمند محصول روسيه نيست. يوتا فون كه اولين بار در سال 213 وارد بازار شد نيز امسال بازگشتي دوباره دارد.

به گفته گريگوري ياسيليف نماينده شركت InfoWatch، نيمي از نشت‌هاي اطلاعاتي در روسه از مسير گوشي‌هاي موبايل رخ مي‌دهند و اين شركت در تلاش است مشكل را با كمك تايگا فون حل كند. به گفته اين شركت،‌تايگافون محرمانه‌بودن داده‌هاي تمامي كاربرانش را تضمين مي‌كند، موقعيت آنها را رديابي كرده و از نشت اطلاعات جلوگيري خواهد كرد.

کد خبر 383215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha