جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

خبر > سپنتا سلیمی: بسیاری از عاشقان لگو، به‌تازگی در مسابقه‌ای شرکت کردند که برنده‌ی آن همراه با خانواده به زادگاه لگو در دانمارک سفر می‌کند و برای یک شب میهمان نمایشگاه لگو خواهد بود.

دوچرخه شماره ۹۱۳

برنده و خانواده‌اش، آن شب را در محيطي با 25ميليون قطعه لگو خواهند گذراند!

لگو اولين‌بار در شهر بيلوند دانمارک ابداع شد و خانه‌ي لگو از جذاب‌ترين نمايشگاه‌هاي لگو است که تمام وسايل آن لگويي هستند. وب‌سايت «ايربي‌ان‌بي» (Airbnb) برگزاركننده‌ي اين مسابقه است.

شرکت‌کنندگان اين مسابقه بايد به اين پرسش ساده پاسخ مي‌دادند: «اگر شما و خانواده‌تان بي‌نهايت قطعه‌ي لگو داشتيد، چه چيزي مي‌ساختيد؟» و حالا برنده‌ي اين مسابقه، يک خانواده‌ي چهار نفره‌ي اسکاتلندي‌اند که دخترانشان عاشق لگو هستند.

آن‌ها از بين 24هزار شرکت‌کننده برنده شدند، چون دو خواهر با هم‌کاري هم به اين پرسش پاسخ دادند. «هدر» که عاشق سفرفضايي است و «ايزي» که عاشق نودل است در جواب اين سؤال گفته‌اند: اگر بي‌نهايت قطعه‌ي لگويي داشته‌ باشيم، در فضا يک رستوران نودل مي‌سازيم!

صاحب‌ اين خانه‌ي لگويي در سايت ايربي‌ان‌بي، كه ميزبان برنده مي‌شود، به‌ظاهر يک عروسک لگويي است كه خودش را «جيمي» معرفي مي‌کند. او مي‌گويد كه از بچگي عاشق لگو بوده و در مسابقه‌هاي لگو شرکت مي‌کرده، به‌قدري که بالأخره مقامات اين شرکت او را دعوت به‌کار مي‌کنند و او حالا از طراحان لگو است. وقتي مهمانان اين خانه به شهر بيلوند مي‌رسند، با يک ماشين لگويي به محل اقامت منتقل مي‌شوند.

کد خبر 398511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha