سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

حسین قدیانی: اجازه بدهید تا برق نرفته، فواید قطع برق را به سرعت برق (البته از نوع نرفتنی‌اش) بگویم و رد شوم:

تقویت روحیات هنری: زمان خاموشی می‌توانیم با استفاده از چراغ گازی یا گردسوز و سایه‌ای که روی دیوار تشکیل می‌شود، از حرکات دست و انگشتان برای درست کردن چهره حیوانات روی دیوار بهره‌برداری کرده، مفت و مجانی یک «انیمیشن» درست کنیم.

سحرخیزی: می‌توانیم همراه با اصناف که از ساعت 5/8 به بعد باید کاسبی را در سر چراغی، بی‌خیالی طی کنند ما هم به رختخواب رفته، زودتر بخوابیم، از آن طرف زودتر بلند شویم. اصلاً خوب است دولت بخشنامه کند که از این به بعد خرید مانتو و کیف و کفش و میوه و... باید از ساعت 5 صبح تا 5/7 باشد و متخلفان طبق قانون مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

تذکر قیامت: خاموشی گسترده باعث می‌شود که ما یاد تاریکی شب اول قبر بیفتیم. از آن طرف، نه که با رفتن برق، کولرها هم از کار می‌افتند ما می‌توانیم یاد گرمای روز محشر بیفتیم. جان شما با این وزارت نیرو جای ما عمراً موتورخانه جهنم باشد.

نیامدن مهمان سر زده: یکی دیگر از فواید قطع برق این است که چون هنگام رفتن برق، اف‌اف منزل کار نمی‌کند، لذا ما متوجه آمدن مهمان سرزده نمی‌شویم. با این تورم 70 درصدی نه 20 درصدی یک مهمان که برای آدم بیاید، دست‌کم باید 50 هزار تومان پیاده شد که وزارت نیرو از این جهت هم باعث خیر شده است.

مدیریت بحران: قطع برق باعث اختلال کار بسیاری از مراکز مهم کشور می‌شود که خود همین باعث می‌شود ما با مدیریت بحران در مقام عمل آشنا شده و بدون نیاز به مانورهایی که هرازچندگاه برگزار می‌کنیم، روزی 2 بار مانور بدهیم تا مدیریت بحران‌مان خوب شود...
نخواندن دروغ 13: وقتی برق رفته باشد آدم نمی‌تواند روزنامه بخواند به طریق اولی دروغ 13 هم نمی‌تواند مطالعه کند. لذا بهترین راه باخبر شدن از اظهارات دکتر الهام، گوش سپردن به رادیو است. البته بد هم نیست بالاخره ما فراموش نکنیم که به جز کامپیوتر و لب‌تاپ و ماهواره و تلویزیون و موبایل، وسیله‌ای به اسم رادیو هم احیاناً هست.

... باز هم برق رفت.  ما را بگو که می‌خواهیم از فواید قطع برق بنویسیم و وزارت نیرو را تحویل بگیریم. حالا اگر خودشان نمی‌خواهند تقصیر ما چیست؟

کد خبر 55991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز