همشهری آنلاین: رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، کف و سقف شهریه مدارس غیرانتفاعی تهران را به ترتیب یک میلیون و دو میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، زکریا یازرلو در مورد محدوده قیمت‌گذاری شهریه مدارس غیرانتفاعی پایتخت، گفت: میزان دقیق شهریه مدارس غیردولتی از پنج‌شنبه گذشته بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران به آدرس www.tehranedu.ir قرار داده شده است.

وی افزود: والدین برای ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیردولتی و اطلاع از میزان شهریه‌ها می‌توانند به سایت آموزش و پرورش شهر تهران مراجعه کنند.

این مقام مسئول در عین حال اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی از سوی مدیران و موسسان این مدارس بر اساس نوع فعالیت‌های مدرسه تعیین می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه یادآور شد: حداقل و حداکثر هزینه دریافتی برای ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بر اساس پیشنهاد موسسان این مدارس و تصویب شورای نظارت هر منطقه و منطبق با قانون تعیین شده است.

یازرلو در پایان عنوان کرد: بر اساس قانون، تعیین نرخ شهریه مدارس غیرانتفاعی باید ابتدا بر اساس محاسباتی که ناشی از مولفه‌های این مدارس است، برقرار شود و سپس طبق نوسانات شهر تهران و منطقه مورد نقد قرار گیرد، لذا نقد برخی موسسان مدارس غیرانتفاعی در زمینه تعیین شهریه منصفانه است و باید به آن توجه شود.

کد خبر 85513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز