سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: زنی که در پی اختلاف با همسرش وی را به قتل رسانده و جسدش را داخل اتاق پذیرایی خانه‌اش دفن کرده بود در حالی در دادگاه کیفری تهران محاکمه شد که با انکار ادعاهای گذشته‌اش قاضی دستور پخش فیلم بازسازی صحنه را صادر کرد.

ماجرای این حادثه وحشتناک زمانی فاش شد که سوم بهمن 83 زن سالخورده‌ای به دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. وی گفت: پسرم 8 ماه است که ناپدید شده ، این در حالی است که عروسم به نام زهرا ادعا می‌کند او برای کار به ترکیه رفته است، ولی پسرم طی این مدت هیچ تماسی با من نگرفته و چون با عروسم اختلاف داشت فکر می‌کنم قربانی جنایت شده باشد.
بدین ترتیب تحقیقات پلیسی برای افشای راز ناپدید شدن احمد آغاز شد و هنگامی که زهرا تحت بازجویی قرار گرفت ، ادعا کرد شوهرش هر چند وقت یک بار از ترکیه تماس تلفنی دارد. اما در بررسی پرینت تلفن خانه این زن نشانی از تماس تلفنی از ترکیه وجود نداشت.
 بنابراین ماموران به این زن مظنون شدند و وی را تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار دادند. بررسی‌ها در خصوص این حادثه ادامه داشت تا اینکه بازپرس و پلیس جنایی تهران که برای بازرسی از منزل مرد گمشده به خانه وی رفته بودند متوجه لق بودن موزاییک‌های اتاق پذیرایی شدند، پس از آنکه با دستور بازپرس خاکبرداری از اتاق پذیرایی، صورت گرفت جنازه احمد که 9 ماه از مرگش می‌گذشت در عمق دومتری کشف شد. زهرا که دیگر همه چیز را فاش شده می دید لب به اعتراف گشوده و با اعتراف به رابطه پنهانی با دوست شوهرش به نام محرم ، از جنایت وحشتناک پرده برداشت، با این اعترافات پرونده جهت صدور رای نهایی به دادگاه کیفری فرستاده شد.
در جریان رسیدگی قضایی به این جنایت که صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور چهار مستشار دادگاه رحیمی، افتخاری، عبداللهی و باقری- برگزار شد، پس از آنکه مادر قربانی از دادگاه درخواست قصاص عروسش را کرد، محرم با قرار گرفتن در جایگاه در حالی که منکر رابطه پنهانی با زهرا شده بود، گفت: من فکر می‌کردم شوهر زهرا مرده است و تنها برای خرید لوازم خانه به این زن کمک می‌کردم.
در ادامه زهرا در دفاع از خود اظهار داشت: هیچ انگیزه ای برای کشتن شوهرم نداشتم. 16 سال بود که با او زندگی می‌کردم. احمد مدتها بود دندان درد داشت، آن روز یک آمپول آورد تا تزریق کنم و خیلی اصرار کرد. آمپول را که زدم حالش بد شد، و به طرف من حمله کرد و  من برای فرار از دستش با آجر چند ضربه به سرش کوبیدم که او جان باخت ، در حالی که به شدت ترسیده بودم جنازه را به داخل حمام کشاندم ، فردا صبح بعد از رفتن بچه‌هایم در پذیرایی خانه ام یک قبر دومتری کندم و جنازه را داخل آن گذاشتم و رویش را موزاییک کردم.
در ادامه دادگاه قاضی عزیز محمدی به وی گفت اظهارات امروز شما نادرست است چرا که شما در اعترافات اولیه‌تان گفته بودید که شوهرتان را با پیچیدن کابل به دور گردنش به قتل رسانده‌اید که وی پاسخ داد اظهاراتم تحت فشار صورت گرفته بود اما با پخش فیلم بازسازی صحنه، ادعای متهم رد شد. برپایه این گزارش، با اعلام ختم جلسه دادگاه قضات این شعبه حکم در این باره را صادر خواهند کرد.
کد خبر 10228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز