گروه حوادث: جوانی که بعد از محکومیت 6 ساله ، 3 روز قبل از زندان آزاد شده بود، شب گذشته هنگامی‌که به همراه دو جوان شرور دیگر با تهدید چاقو و گاز‌ اشک‌آور قصد ربودن دو دختر جوان را داشت، در دام پلیس افتاد.

بعد از ظهر یکشنبه 19 آذر دختر جوانی به نام ستاره بعد از پایان کلاس، دانشگاه را ترک کرد تا به خانه بازگردد، در خیابان مقابل دانشگاه سوار خودروی پیکانی که سه سرنشین مرد داشت شد، لحظاتی بعد راننده در مقابل دختر دیگری به نام هنگامه که گیتاری به همراه خود داشت ترمز کرد و او نیز در کنار ستاره جای گرفت.

لحظاتی بعد راننده که وانمود می‌کرد از ترافیک کلافه شده است به یک مسیر فرعی پیچید،پس از  اعتراض ستاره و دختر دیگری که کنار او بود، دختران جوان تازه متوجه شدند سه سرنشین خودرو با یکدیگر همدست هستند و قصد ربودن آنها را دارند. 

دو دختر جوان که در شرایط وحشتناکی گرفتار شده بودند در یک لحظه برای نجات ازدست ربایندگان شروع به فریاد زدن کردند.

در این هنگام یکی از ربایندگان به نام طاهر برای ساکت کردن دختران جوان با گاز  اشک‌آور و چاقو به تهدید آنها پرداخت اما دختران جوان که حاضر نبودند به هیچ قیمتی تسلیم ربایندگان شوند، با طاهر درگیر شدند و درنهایت، هنگامه خود را ازخودرو بیرون انداخت.

آغازتعقیب وگریز پلیسی

ساعت 21و30دقیقه روز19آذر ماموران گشت پلیس درتقاطع بلواراستخر دختری جوان را دیدند که از داخل خودرو پیکان سفید رنگی به بیرون پرت شد، ولی در حالیکه زن دیگری نیز در داخل خودرو از مردم کمک می خواست راننده با سرعت سرسام آوربه حرکت خود ادامه می داد.

با مشاهده این صحنه ماموران گشت به راننده دستور ایست دادند اما هنگامی که راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و یکی از سرنشینان خودرو نیز به سمت پلیس شلیک کرد، مأموران که احساس می کردند جان زنی که در داخل خودرو است در خطر می‌باشد، با شلیک 5تیرهوایی سعی کردند راننده را وادار به تسلیم کنند، اما راننده همچنان با سرعت به فرار ادامه می داد تا اینکه درنهایت کنترل خودرو را از دست داد و با خودروی دیگری برخورد کرد و تعقیب وگریز خاتمه یافت.

با این تصادف سرنشینان جوان پیکان، با رها کردن دختر، وحشتزده با پای پیاده اقدام به فرار کردند، اما پلیس بعد از چند دقیقه تعقیب موفق شد دو نفر از آنان به نام‌های طاهر و محمد دستگیر کند ولی همدست دیگر آنها به نام مهران که تنها 16سال سن دارد و مسلح به کلت کمری بود، متواری شد.

طاهرکه 27سال سن دارد ودارای 8 فقره سابقه کیفری درخصوص سرقت خودروست یکشنبه‌شب بعد از انتقال به اداره 5 آگاهی تهران به کارآگاهان گفت:  دوروز قبل از این ماجرا بعداز پایان محکومیت‌6 ساله‌ام در پرونده سرقت خودرو از زندان آزاد شدم.

بعد از رهایی از زندان به خانه محمد که با او در زندان دوست شده بودم رفتم و در آ‌نجا همراه نوجوانی به نام مهران که ازهم محلی های محمد بود سواربر خودرو او تصمیم به گردشی در شهر گرفتیم که وسوسه سرقت به سرمان زد، و در مسیرمان این دو دختر را سوار کردیم، اما آنها وقتی از نقشه ما مطلع شدند شروع به داد و فریادکرده و دختر دوم با پرت کردن خود به بیرون ازخودرو توجه پلیس را جلب کرد.

طاهر در ادامه مدعی شد که آنها قصد آزار دختران را نداشته اند و تنها می‌خواسته‌اند گیتار دختر دوم را بدزدند.

این درحالی است که محمد که یک‌ماه پیش اززندان آزاد شده بود مدعی است عامل اجرای این نقشه طاهر بوده و وقتی طاهر شروع به تهدید دختران با چاقو کرد او چاره‌ای جز همراهی دوستش نداشت!

کد خبر 10746

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز