همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه تاکید کرد در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ گاه تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نگرفته‌ایم

و در راه اجرای قانون تردیدی به خود راه نمی‌دهیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: در دیدارهای جداگانه با مراجع عظام تقلید اطمینان داده شد، که کارکنان دستگاه قضایی در کل، در احقاق حقوق مردم جدی هستند و با تمام توان تلاش می‌کنند تا عدالت رعایت شود.

آیت الله آملی لاریجانی توجه به تاکید مراجع عظام تقلید در برخورد با پدیده شوم مفاسد اقتصادی و احقاق حق مظلومان، استقلال قوه قضاییه، کاهش اطاله دادرسی و رعایت قانون در رسیدگی‌های قضایی را بسیار ضروری دانست و افزود: منویات مراجع عظام که عمدتا در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) هم آمده است، باید مورد عنایت کامل مسئولان عالی قضایی قرار گیرد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با تاکید بر ضرورت ارتباط و استفاده از رهنمودهای مراجع عظام تقلید گفت: با توجه به اینکه این بزرگواران در ارتباط دائم و مستقیم با مردم هستند، دیدار مسئولان با مراجع بزرگوار تقلید در روند اجرای اهداف نظام بسیار مفید و لازم است.

همچنین در ادامه مباحث گذشته جلسه مسئولان عالی قضایی، در این جلسه نیز بحث و بررسی درباره نحوه نظارت دیوان عالی کشور بر اجرای صحیح قوانین در محاکم پیگیری شد.

کد خبر 104254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز