همشهری آنلاین: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیداری عجیب تیم مس رفسنجان را شکست داد تا در نیمه نهایی حریف ذوب آهن اصفهان شود.

 این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای نوش آباد شهر رفسنجان و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر آغاز شد.
عدنان الفی در دقیقه 8 و حسین فیوجی در دقیقه 75 برای مس گلزنی کردند و کاسیم کایزو در دقیقه 46 و مگان دامبله در دقیقه 70 برای گسترش گلزنی کردند تا بازی در پایان 90 دقیقه به تساوی 2 بر 2 انجامیده و به وقت‌های اضافی بکشد.

در وقت‌های اضافی، رسول خطیبی در دقیقه 109 و مدافع تیم مس در دقیقه 120، دو گل برای گسترش به ثمر رساندند تا نماینده تبریز به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابد.
نوید مظفری، داور مسابقه به مرتضی‌ قربانپور و سعید اصغری از گسترش و حسین فیوجی، محمد عزیزی و شجاع خلیل‌زاده از مس کارت زرد نشان داد.

به گزارش  فارس، داور در اقدامی عجیب و نادر در جهان فوتبال، دو دقیقه پیش از اتمام زمان بازی و در دقیقه 118 مسابقه سوت پایان بازی را به صدا در آورد و زمانی که با اعتراض مربیان مس مواجه شد دوباره دستور به ادامه بازی داد. او اعلام کرد در محاسبه وقت بازی دچار اشتباه شده است.

گسترش در مرحله نیمه نهایی باید به دیدار ذوب آهن برود.

کد خبر 104680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز