مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

گروه شهری: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از توسعه ورزش همگانی در تمامی محله‌های پایتخت خبر داد

 و گفت: در سال‌جاری به‌دنبال ارتقای کیفیت ورزش همگانی در محلات تهران هستیم.

محمد حاج آقامیر، در حاشیه نشست با مسئولان ورزش مناطق 22گانه در منطقه8 افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران قصد دارد امسال در تمامی بخش‌های جامعه گام‌های مهمی بردارد.

وی در توضیح این برنامه‌ها گفت: می‌خواهیم ورزش همگانی جای خود را در سبد برنامه خانواده‌ها پیدا کند و از همین رو محله به محله و کوچه به کوچه به‌دنبال توسعه ورزش همگانی هستیم.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای توجه جدی به ورزش در برنامه پنجم توسعه کشور افزود: بنابراین، همه دستگاه‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی باید با یک نگاه همه جانبه و مشارکت عمومی در مسیر تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام‌های مؤثری بردارند.

حاج‌آقامیر درخصوص برنامه‌های شهرداری برای ورزش بانوان گفت: زنان نقش محوری و تعیین کننده‌ای در تحکیم و سلامت بنیان خانواده دارند و از این رو، توجه به سلامت روان و جسم بانوان در سازمان ورزش شهرداری تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران به‌گونه‌ای است که شرایط مشارکت همه زنان در ورزش همگانی فراهم شود.حاج‌آقامیر با اشاره به‌وجود 780ایستگاه تندرستی برای استفاده زنان افزود: در شرق تهران نیز مجموعه‌های ورزشی «بهشت مادران» و «بهشت پردیس» را برای استفاده بانوان ایجاد کرده‌ایم. ضمن اینکه زمین فوتبال «شهربانو» مخصوص بانوان درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران درخصوص برنامه‌های امسال این سازمان گفت: توسعه ورزش محلات و برگزاری مسابقات ورزشی در همه رده‌های سنی در قالب مسابقات خانوادگی، از جمله برنامه‌های سال 89 شهرداری تهران است.

آقامیر همچنین از ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در مناطق مختلف شهر تهران خبر داد و اظهار‌داشت: شهرداری به‌دنبال تفریحاتی است که زمینه ساز ورزش همگانی باشد و از همین رو امسال 250میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

کد خبر 106015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز