گروه حوادث: قاچاقچی حرفه‌ای که به خاطر ترس از پلیس هیچ‌وقت خودش در معامله‌ها حاضر نمی شد، زمانی که ماموران مخفی پلیس وی را با وعده معامله یک تن مرفین وسوسه کردند، با حضور در سر قرار در معامله صوری با پلیس به دام افتاد.

اوایل آبان‌ماه  ماموران مبارزه با مواد مخدر ساوجبلاغ از فعالیت یک باند بزرگ توزیع‌ مواد مخدر که سرپرستی آن را فردی به نام بهروز بر عهده داشت اطلاع یافتند. 

ماموران در بررسی‌های مقدماتی خود دریافتند بهروز از افراد حرفه‌ای در تهیه و توزیع مواد مخدر است، اما خودش هیچگاه بر سر قرار معامله حاضر نمی‌شود و برای اینکه شناسایی نشود معامله‌ها را با هماهنگی واسطه ها و زیردستانش انجام می‌دهد.

کارآگاهان پلیس که دریافته بودند با یک قاچاقچی حرفه‌ای روبرو هستند، با فعال کردن منابع و مخبرین خود  این قاچاقچی را در هشتگرد جدید شناسایی کرده و دریافتند نام واقعی این مرد محمد حسین است با این اطلاعات ،ماموران مخفی پلیس در عملیاتهای تخصصی توانستند در چندین جلسه، قاچاقچی حرفه‌ای را ملاقات کرده و با جلب اعتماد وی وارد یک معامله صوری مرفین با او شوند.

به این ترتیب، روز معامله هنگامی‌که محمد حسین با حضور در محل قرار که در ابتدای ورودی شهر جدید هشتگرد بود در داخل یک خودرو  بود به دام افتاد.

سرهنگ بابانژاد- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ- با اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهم،  دو تن از همدستان وی به نام‌های مجید و رضا نیز به دام افتادند که  از آنها 9240 گرم مرفین کشف شد. تلاش ماموران  برای دستگیری بقیه اعضای این باند ادامه دارد.

کد خبر 10748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز