شنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

گروه حوادث: مرد میانسالی که با طراحی یک نقشه سیاه، زن جوانی را ربوده و وی را پس از انتقال به ویلایی در شمال مورد آزار قرار داده بود، با تأیید حکم در دیوانعالی کشور در آستانه اعدام قرار گرفت.

عصر یکی از روزهای تیرماه 83، هنگامی که زن 24 ساله ای به تلفن پاسخ داد، صدای مرد میانسال ناشناسی را شنید که می‌خواست با او قرار ملاقات بگذارد، زن جوان وحشتزده از این تماس عجیب، تلفن را قطع کرد و این آغاز ماجرای شومی‌ شد که در کمین زن جوان بود.

از آن روز به بعد، تماسهای مرد میانسال شدت گرفت، هر زمان که شوهر این زن از خانه خارج می‌شد مرد مزاحم به سرعت تماس می‌گرفت و بارها درخواست خود را تکرار می‌کرد، زن جوان در حالی که مستاصل شده بود، موضوع را برای جاری خود تعریف کرد و از او برای نجات از تماسهای مرد مزاحم کمک خواست.

جاری زن جوان به وی گفت:  چنین حادثه ای چند ماه پیش برای او نیز پیش آمده است اما هنگامی‌که وی موضوع را به شوهرش خبر داده است، شوهر و فرزندش به دست یک مزاحم ناشناس به قتل رسیده اند، زن جوان که نمی‌خواست سرنوشتی همانند جاری خود داشته باشد و شوهر و فرزندش توسط مرد مزاحم به قتل برسند، تصمیم گرفت با مرد ناشناس به طور مخفیانه قرار بگذارد و با صحبت کردن با او و گفتن این که شوهر و فرزند دارد او را از تصمیمش منصرف کند.

اما زمانی که مرد ناشناس در سر قرار ملاقات در شهر ری حاضر شد، زن ناباورانه فهمید که وی، یکی از همسایگان آنهاست، زن التماس‌کنان از این مرد خواست به مزاحمتهایش خاتمه دهد، اما هنگامی‌که اصرار او را برای ارتباط شیطانی دید سراسیمه خود را به خانه رساند، اما باز هم از ترس قتل، خانواده‌اش حرفی نزد.

در حالی که بعد از این ملاقات، مزاحمت‌های مرد میانسال افزایش یافته بود وی که با مقاومت زن جوان مواجه شده بود، این بار نقشه ربودنش را طراحی کرد و سرانجام یک روز هنگامی که وی در حال رساندن فرزندش به کلاس ورزش بود، او را ربوده و با تهدید به یکی از شهرهای شمالی کشور انتقال داد.

زن جوان که در دام شیطانی مرد مزاحم اسیر شده بود، هنگامی که یکی از دوستان این مرد که او نیز از همسایگان آنها بود با ویلا تماس گرفت، ماجرای ربودنش را به وی گفت و از او کمک خواست، این مرد نیز وقتی متوجه نقشه دوست خود شد به همراه شوهر زن جوان خود را به ویلا رسانده و او را نجات داد.

با شکایت زن جوان از رباینده‌اش، مرد میانسال از سوی کارآگاهان پلیس تهران دستگیر شد.

در بازجویی‌های صورت گرفته از این مرد، در حالی که وی سعی داشت در مراحل بازجویی پلیسی و تحقیقات قضایی مدعی شود زوج جوان برای آنکه بدهی 6 میلیون تومانی خود به وی را پرداخت نکنند، این نقشه را طراحی کرده‌اند ولی سرانجام تحقیقات کارآگاهان، پرده از این نقشه مخوف برداشت.

با بررسی پرونده در شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران و با اعترافات متهم، قضات دادگاه رباینده را به اعدام محکوم کردند که با تأیید حکم در شعبه 33دیوان عالی کشور پرونده به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

روز شنبه عصمت الله جابری قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی، درحالی که متهم برای ابلاغ نهایی حکم به دادسرای جنایی انتقال یافته بود، گفت:  با طی شدن مراحل استیذان حکم به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 11130

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز