فرمانده نیروی انتظامی در‌باره اجرای طرح عفاف و حجاب در استان‌ها گفت:

اولویت‌های نیروی انتظامی نسبت به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان متفاوت است و به‌طور معمول امکان دارد اجرای این طرح در بیشتر استان‌ها در اولویت قرار نگیرد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم با بیان اینکه در برخی استان‌ها مبارزه با شرارت، موادمخدر و مفاسد اخلاقی در اولویت  است، ادامه داد: تصمیم به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان به‌عهده مسئولان استان و همچنین ارزیابی نظرسنجی از مردم استان است.

وی با بیان اینکه وظایف نیروی انتظامی در قانون تعریف شده است، گفت: نیروی انتظامی ملزم به برخورد با فساد و ناهنجاری‌ها در جامعه است و در همان چارچوب تعیین شده عمل می‌کند. سردار پاسدار احمدی مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قوانین در خصوص برخورد با فساد و ناهنجاری‌ها نیاز به تبیین دارد،

اظهار داشت: توسعه امر عفاف و حجاب در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انجام و به دولت ابلاغ شد و در این راستا ستادی از طرف رئیس‌جمهوری در وزارت کشور تشکیل و فعال شد. وی با بیان اینکه بیش از 90درصد طرح عفاف و حجاب فرهنگی است، ادامه داد که قوانین بخش مربوط به نیروی انتظامی نیز با همکاری این نیرو تدوین شده و اکنون در حال اجراست.

کد خبر 110416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز