همشهری آنلاین: دومین روز از یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان با کسب دو مدال نقره و برنز برای تیم اعزامی ایران به پایان رسید.

به گزارش مهر، این دوره از رقابت‌ها روز پنجشنبه (10 تیر) در ویگا اسپانیا آغاز شده بود که دو نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها به مدال‌های نقره و برنز دست پیدا کردند. در وزن اول احسان نقیب‌زاده  که با برتری مقابل نمایندگان اسپانیا و ترکیه به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود در این مرحله ساسان دلیری‌نژاد، تکواندوکار ایرانی الاصل تیم آلمان را 12 بر 2 شکست داد و راهی بازی پایانی شد.

نقیب‌زاده در این مرحله مقابل "یو تسونگ" از چین تایپه قرار گرفت و علی‌رغم ارائه یک مبارزه زیبا 4 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. در این دیدار داوران به دو ضربه نقیب‌زاده روی صورت حریف امتیازی ندادند تا نماینده ایران در عین شایستگی به مدال نقره بسنده کند.

همچنین مهران عسگری در وزن هفتم که دور اول را استراحت داشت و با برتری مقابل تکواندوکار کشور میزبان به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود در دیدار برای رسیدن به بازی نهایی 4 بر 3 بازنده از میدان خارج شد و برنز گرفت.

این رقابت‌ها روز شنبه با برگزاری مسابقات اوزان چهارم و پنجم پیگیری می شود که عباس شیخی و بهنام بیات به مصاف رقبای خود خواهند رفت. شیخی دور اول را استراحت داشته و سپس با برنده مبارزه انگلیس و  کوبا پیکار می کند و بهنام بیات هم در اولین دیدار به مصاف "میشل مایگه" از استرالیا خواهد رفت.

یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان روز یکشنبه در شهر ویگا اسپانیا خاتمه پیدا می‌کند.

کد خبر 110858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز