مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

گروه شهری: امسال صدور پروانه ساخت در بافت‌های فرسوده ۸۰ درصد رشد داشته است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این مطلب عنوان کرد: برای 3034 هکتار بافت فرسوده تهران، طرح منظر شهری در حال تهیه است و امیدواریم تا پایان سال، برای همه بافت‌های فرسوده شهر،  اسناد توسعه تهیه شود.

هیربد معصومی، صبح دیروز با حضور در جلسه ملاقات مستقیم با شهروندان در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888)،  در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: آمار، نشان‌دهنده آن است که شهرداری در چند سال اخیر به‌عنوان نهادی اجتماعی توانسته است تا حدودی رضایت شهروندان را جلب و به مشکلات آنها رسیدگی کند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق 1و 2 افزود: این تخلفات در دوره‌های گذشته نیز وجود داشته است و مختص این دوره نیست.در 600 کیلومتر مساحت تهران با 22 منطقه که هر کدام به اندازه یک شهر هستند و با حجم زیادی پروانه صادر می‌شود،

این تخلفات طبیعی است که کمیسیون ماده 100 به آنها رسیدگی می‌کند.به گفته وی،  واگذاری مسئولیت‌ها مانند تشکیل پرونده و صدور پروانه به دفاتر خدمات الکترونیک،  برای به حداقل رساندن دخالت فردی در صدور پروانه‌هاست تا تخلفات کاهش یابد.

معصومی همچنین با اشاره به اینکه در سایر بافت‌های شهری نیز حدود 40 درصد رشد پروانه داشته‌ایم، گفت: تا‌کنون بیش از 60 درصد درآمد پیش‌بینی شده از این محل محقق شده است.

کد خبر 111973

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز