دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

علی شاکری: کاراته چند سالی است که با مشکلات زیادی ازجمله بی‌ثباتی در مدیریت فدراسیون و تغییرات پیاپی دست‌وپنجه نرم می‌کند و از این بابت نیز برخلاف تکواندو و دیگر رشته‌های رزمی تاکنون تاوان سختی داده است.

karateh

این جدا از مشکلات سبک‌های متعددی است که این رشته به‌عنوان زیرمجموعه با خود دارد و همواره حاشیه‌های آنان مهم‌ترین دغدغه‌های اداره‌کنندگان امور این رشته را در سال‌های اخیر تشکیل می‌داده است. حالا درست در چند ماه مانده به آغاز بازی‌های آسیایی، موفق‌ترین رشته رزمی و مدال‌آور در این بازی‌ها باز هم دچار حاشیه‌های خودساخته‌ای شده که در صورت بی‌تدبیری می‌تواند عواقب سنگینی برجای گذارد.

اعتراض قهرمانان به نحوه قضاوت داوران در هفته‌های اخیر و انتقاد شدید به انتخاب اعضای کادر فنی و نفرات جداگانه برای تیم ملی در 2 رویداد بازی‌های آسیایی و جهانی کم بود که حالا خبر می‌رسد اعضای تیم ملی کاراته نیز به‌دنبال بروز برخی مشکلات و پرداخت نشدن بموقع حقوق‌هایشان قصد ترک اردوی تیم ملی را داشته‌اند که با دخالت رئیس فدراسیون از این کار منصرف شده‌اند. مجموعه اتفاقات اخیر به‌مثابه هشداری است که اگر در کنار مشکلات مالی جدی گرفته نشود، می‌تواند موقعیت این رشته را در آستانه اعزام به 2 رویداد جهانی و آسیایی دچار مخاطره سازد.

کد خبر 115615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز