‌رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت گفت: بناست بیشترین حجم آزادسازی یارانه‌ها به امر حمل‌ونقل اختصاص یابد و بنزین و گازوئیل از مواردی هستند که در پرداخت بیشترین حجم یارانه نقدی به مردم نقش ایفا می‌کنند.

بنزین

به گزارش فارس،‌محمدرویانیان اظهار داشت: نیمی از کل درآمد سال پیش‌رو مربوط به حمل و نقل است و این مسئله بیانگر این است که حمل و نقل سریع‌ترین عکس‌العمل را به قانون یارانه‌ها نشان می‌دهد.

دولت به دنبال بنزین 400 تومانی است

دولت به طور کامل اطلاعاتی در باره قیمت بنزین پس از هدفمند شدن یارانه‌ها منتشر نکرده است ولی یک نماینده مجلس از قیمت400 تومان برای بنزین خبر‌داده است. حسن خسته‌بند درخصوص قیمت نهایی بنزین هنگام آزادسازی یارانه‌ها در سال‌جاری اظهار داشت: دولت هنوز اطلاعاتی در این باره منتشر نکرده است ولی مقرر شده پس از هدفمندی یارانه‌ها دولت، قیمت بنزین را روی 400 تومان ثابت نگاه دارد.

وی ادامه داد: اگر فوب خلیج‌فارس بالای 400 تومان بود، دولت مابه‌ التفاوت آن را به‌صورت یارانه پرداخت می‌کند و اگر پایین‌تر بود ما‌به‌ التفاوت آن با قمیت 400 تومان به‌عنوان درآمد دولت تلقی خواهد شد. نماینده بندر انزلی با بیان اینکه قرار بر این شده است که دولت بنزین را در رقم 400 تومان ثابت نگه دارد، تصریح کرد: احتمال دارد دولت بر مبنای این طرح عمل کند.

کد خبر 117353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز