همشهری آنلاین: اریک گرتس پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن ایران درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سمت سرمربیگری تیم الهلال عربستان برکنار شد.

Eric Gerets

به گزارش واحد مرکزی خبر، مسئولان باشگاه الهلال عربستان پس از شکست یک بر صفر خانگی این تیم برابر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، سرمربی بلژیکی خود را برکنار کردند.[مرور تصویری پیروزی دلچسب ذوب آهن]

اریک گرتس در دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه مشابه یک بر صفر (درمجموع 2 بر صفر) مغلوب شاگردان منصور ابراهیم زاده شد و از رسیدن به فینال بازماند.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه الهلال عربستان از سمت خود کناره گیری کرد.

عبدالرحمان بن مساعد رئیس هیات مدیره باشگاه الهلال عربستان امروز به دنبال شکست تیمش برابر تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان از سمت خود کناره گیری کرد.

وی درگفت و گو با منابع خبری این کشور با ابرازتاسف از شکست تیم الهلال برابر تنها نماینده ایران ؛ مسوولیت ناکامی این تیم رادر دیدار شب گذشته به عهده گرفت و در این زمینه تصریح کرد در بازی شب گذشته برای پیروزی این تیم ازهیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی ضمن قدردانی از بازیکنان این تیم از شورای مدیریت این باشگاه خواست در اسرع وقت شخص دیگری را به جای وی به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه که از محبوبیت خاصی در پایتخت عربستان برخوردار است معرفی کند.

درحالی این تیم عربستانی در بازی برگشت نتیجه دیدار شب گذشته را به میهمان خود واگذارکرد که دربازی رفت نیز این تیم نتوانست از سد تیم صدرجدولی ایران بگذرد و با نتیجه یک گل اصفهان را با اندوه به مقصد ریاض ترک کرد.

دیدارفینال هشتمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روز 28 آبان ماه سالجاری بین ذوب آهن و سئونگنام کره جنوبی در ورزشگاه ملی شهر توکیو برگزار خواهد شد.

کد خبر 118883
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز